MariusRoren Skrevet April 5, 2014 Share Skrevet April 5, 2014 Er det noen som kan fortelle meg hva som lager ulyd? Alt i forstillingen er stumt, men det knirker og klukker noe vannittig i supersport coiloversene jeg har montert. Jeg har sikkert gjort noe hønemor kunne gjort, så opplys meg. Mutteren i toppen har jeg prøvd å bytte ut og stramme. Virker som om bumpstoppen sitter bom. Får ikke vridd på denne når bilen står på hjula. Lyden kom etter montering av senkesettet og er kun foran. Har filmet det mens jeg trykker bilen ned, men får ikke lastet opp filmen her.. der hørerman lyden godt. Kan tenke dere en smijernseng med to store kaniner i, så har dere lyden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Hvis du løfter bilen og kjenner på fjørene….er de løs? Eller er de stramm og inntil? Har du kanskje glemt en pakning noen steder til boltene hvis det er på de? Glemt demperpute? Bare tenker høyt med deg her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Evt. Glemt støvdeksel og skive under topplageret? Da klunker det i både lager og fjærer, ved både fjæring og sving på rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Takker for innspill. Demperpute er det jeg lurer på.. lurer rett og slett på om bilen hviler på denne da jeg ikke klarer å dreie denne rundt når den står på hjula.. den store skiven er der. Fjæra står stramt.. bilen har den høyden tuv tillater. Mansjettn er erstattet med den som fulgte med demperne. Det samme med demperputa. Bilen er også rimelig stum foran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Ingen som kan ha peil? Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå