danitoralf Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 hei jeg vil oppgradere bilen min med diskanter i døra det skal gå ann og kjøpe ny den plastiken rundt messom så det blir hull til høytaler? noen som vett hvor jeg kan få tak i sånn ? bilen er 08 modell bmw e90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Hos alle som selger originale BMW-deler. Finn delenummer på f.eks. RealOEM, Koed eller hos GS Bildeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danitoralf Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Hos alle som selger originale BMW-deler. Finn delenummer på f.eks. RealOEM, Koed eller hos GS Bildeler. finner ingen ting av det på koed eller GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Da leter du på feil sted, du må gå inn via ETK/delefilm. Edit: her ligger de hos Koed, de to i midten som koster 257,50. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danitoralf Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Da leter du på feil sted, du må gå inn via ETK/delefilm. Edit: her ligger de hos Koed, de to i midten som koster 257,50. finner ingen etk på gs med mitt skilt nr på delefilm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Det ligger under "etk/delekatalog", så da gjør du nok dessverre feil. Uansett, så er nok Koed hakket billigere, og for å sammenligne kan du bare lime delenummeret inn hos GS Bildeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danitoralf Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 finner ingen etk på gs med mitt skilt nr på delefilm http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/varer/Etk_51/51_5713 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danitoralf Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/varer/Etk_51/51_571 da fant jeg ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå