Stian Torvestad Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Hei jeg har en ombyggd e46 sedan m3 og sliter med en lei og irriterende sak.. Til tider reagerer svært få ting i dash ( fjærnlysindikator,blinklysindikator,instrumentbelysning osv) selv om fjærnlys og blinklys faktisk fungerer ute i lyktene. Kan kjøre en stund og plusslig fugerer ting som dem skal for så å dette bort ijenn. Opplever og at led display rundtom tidvis dimmer opp og ned.. Enkelte ganger må jeg faktisk koble av batteri for at det skal ordne seg. Mine første tanker mtp dimming av lcd var en kortslutning eller noe i den duren. Prøvde standard feilsøking (kraftig og brutal svinging frem og tilbake mens jeg kjører, og selfølgelig den vanlige dunkinga kombinert med kraftig bannskap, også uten hell) kan dette verr en trasig canbus modul ?? Tar i mot alt av råd og tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Torvestad Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Torvestad Skrevet April 10, 2014 Forfatter Share Skrevet April 10, 2014 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Vil kanskje tippe noe som de fleste tingene har til felles? (Jording) Er det stort sett i instrumentpanelet problemet ligger? I så fall kan det være en ide å prøve elektorens i kontaktene i bakkant. Evt finne frem til jordingspunktene i karosseriet og undersøke de for god kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kdf Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 Har fått de samme symptomene på min e46 2002 mod i går. I tilleg til det du beskrev vil ikke multimedia spiller ta i mot knappetrykk, men fungerer. Fant du noen løsning på hva det kunne være? Vet tråden er litt gammel, men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kdf Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 Løst Sent from my iPad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 Vil anbefale deg å skrive hva som var årsaken istedenfor bare "løst". Kan være greit for andre som opplever det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå