AndersM Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Tilstand på skrapelistene på framdørene? Må være uten skader/rustbobler etc.. Har du bilde av lysbryteren? Hor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oldschool bimmer Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Hei jeg har airbag til passasjer døren om du fortsatt er intressert og trenger det ta helst kontakt på 98070383 Har du den i taket over pasasjerdøren også? Tror den er bra vanskelig å få ut... Sender en melding en av dagene Sent from my Nokia lumia 820 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arise Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Hei! Er alle de sorte listene rundt dørene, og i underkant av vinduene hele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars0709 Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Er senkesettet solgt? Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikalsh Skrevet April 23, 2014 Forfatter Share Skrevet April 23, 2014 Det viste seg at den ene støtdemperen var slått skjeiv. Men om noen skulle trenge reservedeler til ett tuningart senkesett er det bare å skrike ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruxn Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Indeed, hvor holder du til?Pris på felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloobay Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Passer speilglasset fra sedan på coupe? Trenger høyre side hvis du har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Priteus Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Hei Du har vel ikke tilfeldigvis servo slange nr 3 på bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 tar gjerne bagasjeromslista med tilhørende skiltlys glass? Eller bare glass med holdere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Hvor holder du til trenger v fordør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikalsh Skrevet April 29, 2014 Forfatter Share Skrevet April 29, 2014 Beklager for sent svar, har vært bortreist. Jeg holder til i Haugesund, Rogaland. De fleste lister rundt vinduer mener jeg har overlevd, usikker på de svarte som står på dørene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikalsh Skrevet April 29, 2014 Forfatter Share Skrevet April 29, 2014 Passer speilglasset fra sedan på coupe? Trenger høyre side hvis du har det. Ganske sikker på at di passer ja. Men vil helst selge speilene komplette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikalsh Skrevet April 29, 2014 Forfatter Share Skrevet April 29, 2014 Hei Du har vel ikke tilfeldigvis servo slange nr 3 på bildet? Det må jeg nesten bare ta å sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikalsh Skrevet April 29, 2014 Forfatter Share Skrevet April 29, 2014 tar gjerne bagasjeromslista med tilhørende skiltlys glass? Eller bare glass med holdere? Skal se om jeg får demontert det til helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå