Peak Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Forrige eier av bilen presterte og rote bort en av bilnøkklene til bilen ellers så har jeg all andre som 1 reservenøkkel, Masterkey(?) og en liten en. Men, jeg vil ha ny hoved nøkkel, hva kan jeg gjøre her? Handle en original uslipt på Ebay og deretter få den slipt akkurat som reservenøkkelen? Men reservenøkkelen åpner kun bilen ved bagasjerom og pasasjerdør, altså ikke hoveddør. Usikker på om bilen har startsperre, men det regner jeg med? Men hva er de andre nøklene jeg har? Altså den Masterkey(?) og den lille saken? Tar gjerne bilder for å finne ut hva dem er til. ]Dette er slik hovednøkkelen og min siste og nåværende reservenøkkel ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 11, 2014 Forfatter Share Skrevet April 11, 2014 Trenger litt hjelp med dette snarest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Hvis du tar kontakt med f.eks GS og oppgir chassisnummer så kan de bestille opp ny original hovednøkkel til deg. Gjorde dette til en E34 540i jeg hadde - fungerte utmerket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 Takk for svar, får prøve på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå