Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe kanaler til e46?

Oddy93
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann!

Gikk på en stor smell ved kjøp av bil for et halvt år siden, der jeg er sterkt plaget av gjemt rust. Dette ligger hovedsaklig i kanaler og litt på nedre delen av dørene, har også fått sveist inn igjen bakre festet til traversen, etter at selger mente at dette bare var en "slitt" foring. Derfor er jeg på utkikk etter karosseriblekk til å få bilen i tipp topp stand.

Bilen er en 1998 E46 320D sedan med 136 hk (noe med 100 igjen.), og jeg har mer problemer enn normalt med å finne nettsider med kanaler til salgs, klarte ikke umiddelbart å finne de på gsbildeler heller, men det kan muligens ligge litt dypere på nettsiden.

Takk på forhånd.

Mvh

Odd Glesnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koed, da velger du vilken bil du har, går på Karosseri som er bilde av et ribba et! åsså velger du Karosserisidedel som er nr3, åsså velger du en av di fire alternativene! :)

Eller om du kommer deg inn på denne linken http://www.koed.no/Catalog/Car/BMW/E46/Lim/320d%20M47/ECE/L/All/20000300/41/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, der ja! Var inne på gs sitt opplegg, men de kalte det for "Indre kanalvegg", var ganske sikker på at dette var den indre kanalen, så ble litt forvirret. Hos koed stod det derimot "kanaler", takk for hjelpen!

Fint med rust. \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjipt med rust, fant nettopp ut selve skruen som holder glassfiberfangeren på plass bak er rustet av. Det vil si at gjengene har rustet vekk, slik at skruen har sklidd ut. Så da er det på tide med ny bakfanger i tillegg. :-P

Lykke til med rusten i alle fall. :-x Skal slite godt med å få denne "billige" bilen tilbake der jeg vil ha den. :???:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...