Hanspolden Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Har en JBL forsterker, nærmere sagt denne pakken http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=12781&katid=1306&mid=m436&id=&vn=736pluss disse to høytalerane i bakdørenehttp://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=14970&katid=1306&mid=m436&id=&vn=736probleme er at vist jeg spiller ganske hart så går forsterkeren varm etter 30-45 min, forsterkeren ligger i et lite tett rom under bagasrommet, høytalerane er koblet som følger, frontsette på venstre side inn på delefiltre,fra delefiltre til forsterker og høytaler bakdør venstre side og inn på samme port på forsterker, koblett akkuratt samme på høyre side, bare den andre porten på forsterkeren, subbene er serikoblet til 6,3 ohm og går på subb port på forsterker. Forstterkeren blir så vam at det ikke er mulighet til å ta på den..horfor blir forsterkeren så varm?HJELPbmw e91 M 318D 06mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 forsterkeren ligger i et lite tett rom under bagasrommet Derfor. Kanskje du også skulle justert opp igjen gainen din med multimeter, det kan du søke på youtube for å finne tutorial på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanspolden Skrevet April 10, 2014 Forfatter Share Skrevet April 10, 2014 okei, takk har vert på cop extra bygg i dag å kjøpt 19mm mdf plate som jeg skal sage ut 40 x 30cm ovenfor forsterkeren, så felle inn et mørkt pleksiglass med 20 lufteriller på, satser på at det blir da! om ikke, kan jeg sette inn datavifte og koble det på remote? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet April 12, 2014 Share Skrevet April 12, 2014 Da må du nok ha et rele til vifta, remoten kan ikke drive noe, men trekker du styrestrøm fra et sted og konstantstrøm igjennom et rele så den skrur seg på likt med tenninga, er du nok sikra da ja Mer om hva slags rele du trenger må du spørre noen andre om, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet April 12, 2014 Share Skrevet April 12, 2014 Så lenge remoten gir 12v så kan han bruke et helt vanlig ekstralys rele med 85+86 og 30+87 pinner. Julian Sommer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå