Mike Hunt Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Etter å ha sett på hundrevis av e46er, så falt jeg til slutt på denne! En 2002 modell touring med M-sportpakke som har blitt behandlet veldig pent. Jeg er faktisk meget fornøyd med komforten og hvordan bilen er på veien. Den er så og si strøken, men har noen bobler som skyldes rust. Glasset på bakluken vil ikke åpne seg når jeg trykker på knappen, men går opp med bruk av nøkkelen. Litt info:320D M47M-sport pakkeRullet 213 000 kmStyle 68 M-sport felger En liten utsyrsliste: CodeDescription (EPC)S210A Dynamic stability controlS226A Sports suspension settingsS249A Multifunction f steering wheelS302A Alarm systemS338A M Sports package IIS386A Roof railingS403A Glass roof, electricalS411A Window lifts,electric,front/rearS423A Floor mats veloursS428A Warning triangle and first aid kitS431A Interior mirror with automatic-dipS473A Armrest frontS481A Sports seatS488A Lumbar support, driver and passengerS494A Seat heating driver/passengerS508A Park Distance Control (PDC)S520A Fog lightsS534A Automatic air conditioningS550A On-board computerS632A Preparation BMW Handy (Motorola)S650A CD playerS661A Radio BMW Business (C43)S710A M sports steering wheel, multifunctionS716A Aerodynamics packageS760A High gloss shadow lineS772A Interior strip strips, Alu Black CubeS775A Headlining anthraciteS785A White direction indicator lightsS788A BMW LA wheel, Individual En liten ønskeliste/to do liste:Ta av rails (vurderes)Ringer i speedometerM-tech speilM-tech girkule m/ lysM-tech grill (eller sorte nyrer)Tone ruteneBytte pedalerLED-belysning i interiør (kanskje)LED skiltlys og ryggelysNye matterChiptuningBytte emblemer til carbonlook (vurderes)Bytte frontlykter (Angel eyes)Bytte baklykterSorte skiltholdere (Done) Her er noen bilder av gliset! Bilen er ikke strøken hvis tidligere eier ikke har spist chips i bilen: Jeg setter selvfølgelig pris på kommentarer og forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Ser ut som en flott bil ja få vasket den og legg ut noen skikkelige bilder Aldri bytt front lyktene. Skift lykte glass, så litt falmet ut og sett heller inn LED ae sats. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mike Hunt Skrevet April 10, 2014 Forfatter Share Skrevet April 10, 2014 Ser ut som en flott bil ja få vasket den og legg ut noen skikkelige bilder Aldri bytt front lyktene. Skift lykte glass, så litt falmet ut og sett heller inn LED ae sats. Jeg er meget fornøyd, ja! Dette er bare bildene av slik den er nå, da jeg hentet den i går og har ikke fått gjort noe, men planene er der og jeg setter i gang så fort jeg har mulighet! Jeg vil egentlig ha prosjektor lys i den, hvorfor burde jeg ikke bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mike Hunt Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 Står litt stille i denne tråden, men det er fordi jeg har vært litt opptatt i det siste. Det kommer masse updates neste uke.Men først så vil jeg vite om noen vet hvorfor den lille knappen på glasset til å dele bakluken, ikke fungerer. Kan det være fordi den knappen er jordet sammen med skiltlysene og siden mine skiltlys har rustet i stykker så fungerer den ikke?Er det noen hobbymekanikere på sørlandet som har litt peiling på e46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Fin e46 har lik selv bare ikke mpakka Meeeen det du snakker om ang. hvordan man får opp glassluka bak, så har det ingen ting med skiltlysene å gjøre. Da jeg kjøpte min, fungerte ikke skiltlysene min heller, men luka funka som den skal like vel. Måtte bytte innsatsen i skiltlysene da de hadde irra i stykker. Bytta til LED nå og funker som en drøm Blir bra med planene dine Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mike Hunt Skrevet April 23, 2014 Forfatter Share Skrevet April 23, 2014 Fin e46 har lik selv bare ikke mpakka Meeeen det du snakker om ang. hvordan man får opp glassluka bak, så har det ingen ting med skiltlysene å gjøre. Da jeg kjøpte min, fungerte ikke skiltlysene min heller, men luka funka som den skal like vel. Måtte bytte innsatsen i skiltlysene da de hadde irra i stykker. Bytta til LED nå og funker som en drøm Blir bra med planene dine Følger med Vet du hvorfor det ikke går å dele bakluken da? Det er en fillesak, da den åpner med nøkkelen, men det er et veldig frustrerende problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Har ikke vært borti eller hørt om dette problemet før, så har ikke så mye å legge til det jeg allerede har skrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå