Gabz Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Har en liten liste over ting jeg gjerne skulle hatt til min '97 520. Om du har noe av det på listen til salgs, så si ifra, og legg med pris -Alle shadowline-lister utvendig -Shadowline grill (nyrer) -Speil, gjerne innfellbare, gjerne M5 -"Tre"-listen over hanskerommet (har fått en sprekk i min) -Multifunksjonsratt eller facelift-ratt -Eksospotte (Har den originale som er "skjult" bak fangeren, vil ha synlig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Har facelift ratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Har trelist til interiør og effektanlegg til e39 sedan, må hentes i kristiansand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Har trelist liggende tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå