Valder94 Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Klarte å kantkjøre ene felgen min sist sommer.. Så trenger en ny på høyre framsida mi Usikker på navnet på felgen, men legger ved et bilde, så får jeg heller oppdatere overskrifta etterpå.. Felgen; ET 35 18x8jj Disse er vell og merke kopi felger, så om du vet om en annen plass jeg kan få tak i samme felgen, så gjerne si ifra! Tar foresten tips om oppussing av felgene også, da de andre har noen små sår på kantene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 GS bildeler har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valder94 Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 Det er ikke de samme felgene på gs så vidt jeg kan se, annet senter på dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Ser veldig ut som InterAction bbs lm Replica felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valder94 Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 Ja, de gjør de vist! Tusen takk for navnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Hørt evt med Patrs and retards. De selger/solgte det merket. Sharif spydde ut slike felger i sin tid og, mem han er vel konk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valder94 Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 oki, tusen takk for tips! Skal høre me de:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valder94 Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 de hadde heller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå