Ruben! Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Når jeg prøver å koble til iPhonen til musikkanlegget, får jeg bare opp error. Når jeg prøver å holde inne bluetooth knappen i bilen for å pare den med iPhonen skjer ingenting. Det er ingen respons i bluetoothknappen overhodet. Jeg klarer ikke å finne ut hva som er galt... Hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Er du sikker på at du har bluetooth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben! Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 Er du sikker på at du har bluetooth? Jeg har knappene... får du knappene uansett om bilen er bestilt med bluetooth eller ikke?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Knappene er der uansett ja. Hvilken kabel bruker du til USB? Har du testet med minnepenn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben! Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 Knappene er der uansett ja. Hvilken kabel bruker du til USB? Har du testet med minnepenn? Off nedtur... Jeg bruker vanlig usb kabel, apple sin. iPhone 4S med ios 7. Jeg har ikke testet med minnepenn nei. Jeg kan jo prøve det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Det fungerer ikke med vanlig Apple-kabel, du trenger en "Y-kabel" (se mer om dette i denne tråden). Ellers så er det relativt "enkelt" og billig å ettermontere bluetooth når du har USB-inngang (6FL). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben! Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 Det fungerer ikke med vanlig Apple-kabel, du trenger en "Y-kabel" (se mer om dette i denne tråden). Ellers så er det relativt "enkelt" og billig å ettermontere bluetooth når du har USB-inngang (6FL). Ahh. Jeg venter faktisk på en Y-kabel fra Soundgarden. Kjøpte Auris Skye, og håper jeg får den til å funke i bilen. https://www.kickstarter.com/projects/auris/auris-skye-wifi-for-your-dock/posts/608490 Tipper det ikke funker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben! Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 Det fungerer ikke med vanlig Apple-kabel, du trenger en "Y-kabel" (se mer om dette i denne tråden). Ellers så er det relativt "enkelt" og billig å ettermontere bluetooth når du har USB-inngang (6FL). Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Som nevnt i tråden jeg linket til bør man ha en original kabel, men uoriginale kan fungere de også. Den dingsen din fungerer nok den, men jeg se egentlig ingen poeng med produktet, ettersom man ikke kan kontrollere telefonen fra rattet (nå så jeg riktignok bare raskt gjennom filmen). Det finnes rimeligere produkter som gjør akkurat det samme (bare via bluetooth), både med og uten mulighet til å kontrollere fra ratt og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben! Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 Den kan ikke styres fra rattet, men det vil jeg ikke heller. Jeg styrer spotify på mobilen. Å bruke knappene på rattet syns jeg bare er et styr. Auris gjør det kun mulig å spille av trådløs med innebygd converter som lover å oppskallere musikken til cd kvalitet. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Ok, da skjønner jeg ikke hvorfor man vil bruke så mye penger på noe slikt, da både en vanlig aux-ledning eller en bluetooth-adapter gjør det samme til en langt rimeligere pris, men det er jo min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben! Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 Med aux kabel må man ha en kabel så går fra midtkonsollen til mobilholderen, som er upraktisk. Ja, er enig i at et bluetooth adapter er et bedre altarnativ, men jeg skal bruke aurisen på et gammelt ipodanlegg i tillegg, så da ble det den Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå