setten Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Byttet denne i en 320D jeg hadde. Bestemte meg for å bare ha den som den var når jeg kjøpte den siden jeg har en e30 jeg pusser opp.. men dette snudde fort ;; Sånn var den når jeg byttet! Fått div oppdatering! Coilovers, Rondell felger osv... Sånn ser den ut akurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matskb Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Veldig fin bil du har her! Digger denne blå fargen sleng ut litt mer bilder av bilen da? Litt rundt om... Få de chrome listene rundt vinduene svarte så er denne perfekt i mine øyne! men smak og behag selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Rå! hvilken motor sitter i denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Veldig fin bil du har her! Digger denne blå fargen sleng ut litt mer bilder av bilen da? Litt rundt om... Få de chrome listene rundt vinduene svarte så er denne perfekt i mine øyne! men smak og behag selvfølgelig! Veldig +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setten Skrevet April 20, 2014 Forfatter Share Skrevet April 20, 2014 Veldig fin bil du har her! Digger denne blå fargen sleng ut litt mer bilder av bilen da? Litt rundt om... Få de chrome listene rundt vinduene svarte så er denne perfekt i mine øyne! men smak og behag selvfølgelig! Takk for det ja skal gjøre det... ble bare ordnet sånn fort fort forum ;; Ja er litt enig egentlig... får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setten Skrevet April 20, 2014 Forfatter Share Skrevet April 20, 2014 Rå! hvilken motor sitter i denne da? Takk dessverre bare en 1.9.... Men går uansett ikke ant å kjøre hardt så lavt og så mye dekkstrekk ;; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setten Skrevet April 20, 2014 Forfatter Share Skrevet April 20, 2014 Veldig +1 (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setten Skrevet April 20, 2014 Forfatter Share Skrevet April 20, 2014 Når jeg kjøpe felgene var den ene lakkert med gull sprayboks... så jeg lakkerte opp begge felgene bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setten Skrevet April 20, 2014 Forfatter Share Skrevet April 20, 2014 Tok alt av rust en dag her Tok ut at glassene på hovedlyktene å la plastedipp inni for å få de til å se litt mørkere ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setten Skrevet April 20, 2014 Forfatter Share Skrevet April 20, 2014 E30 snart ferdig og :DD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet April 20, 2014 Share Skrevet April 20, 2014 Veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 20, 2014 Share Skrevet April 20, 2014 Ja dette ble pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setten Skrevet April 21, 2014 Forfatter Share Skrevet April 21, 2014 Veldig bra takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setten Skrevet April 21, 2014 Forfatter Share Skrevet April 21, 2014 Ja dette ble pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå