Tunorg Skrevet Juni 11, 2015 Forfatter Skrevet Juni 11, 2015 Det er flere punkter som kan være feil. Mener dette er godt beskrevet i diesel tråden. Uansett så er det pumpen under førersetet som er kanskje mest vanlig. Men rail sensor og trykkventil på høytrykk pumpe. Likevel vil dette fort kunne sees på diagnose og kjøring med live verdier, da ser man hvor evt trykket dropper. Mener du at den pumpe som er i tanken som er feil med?
Otis Skrevet Juni 11, 2015 Skrevet Juni 11, 2015 Nei, høytrykk pumpe er i motorrommet og koster mye penger. Det er en ventil på den pumpen som visstnok kan gi problemer. Men som sagt, ikke bytt deler uten skikkelig diagnose under bruk. Da ser du hva som er feil.
Tunorg Skrevet Juni 11, 2015 Forfatter Skrevet Juni 11, 2015 Nei, høytrykk pumpe er i motorrommet og koster mye penger. Det er en ventil på den pumpen som visstnok kan gi problemer. Men som sagt, ikke bytt deler uten skikkelig diagnose under bruk. Da ser du hva som er feil. Hei igjen Her er diagnose som jeg ahr fått på bilen.1190- trykkontrolventil drivstoffgalleri. 1260- kontrollsystem,forpumpe.sier deg noe?
Tunorg Skrevet Juni 11, 2015 Forfatter Skrevet Juni 11, 2015 Hei igjen Her er diagnose som jeg ahr fått på bilen.1190- trykkontrolventil drivstoffgalleri. 1260- kontrollsystem,forpumpe.sier deg noe? en tll som jeg har glemt. 09F6 Galleritryyovervåking: gallertrykk for lavt start
Otis Skrevet Juni 11, 2015 Skrevet Juni 11, 2015 Uten at jeg skal påberope meg at jeg har helt rett, kan det hende det er feil på railtrykk giver, evt ventilen på høytrykk pumpe. Men kanskje noen andre kan si om det er helt rett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå