Gå til innhold

bmw 120d performance. Bilder av felgene på.

Share

Anbefalte innlegg

• 1 month later...

Fin bil! :)

Akkurat som deg så har jeg siklet på en E82 helt siden den kom og jeg skjønner deg veldig godt. Syns det er sabla flotte biler. :)

Dog jeg syns nesten M-Sport stylingen utvendig er finere enn Performance. Ihvertfall frontfangeren.

Synd du har de jeg mener er de styggeste/kjedeligste av de to Performance felgene du kan få på 1-serie (E81, E82, E87, E88).

Så jeg skjønner godt at du har kjøpt deg nye, selv om det er for jævlig å bytte ut slike dyre Performance felger. :P

Har selv de andre og de kler bilen veldig bra. :)

Det finnes ikke Performance bakfanger? Det er bare vanlig M-sport fanger med Performance karbon diffuser?

Er litt misfornøyd med den gråe diffuseren som er standard med M-Sport, men Performance diffuseren koster vel flesk regner jeg med. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blei ikk nye felger siden det var så lang ventetid. Får satse på felger til våren istedenfor:) når det gjelder performance deler, så syns eg at frontfanger ser bedre ut enn msport i visse farger (kanskje litt kjedlig på kvit, men er org og ikkje mangen som har det så..) bakfanger er msport med performance diffuser ja! Ingen av performance delene er billig, desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste er jo nesten at en av de billigste Performance delene er BMW Performance Power Kitet. Sier litt.. :P

Billigste er vel Performance bakpotta tror jeg. GS skal "bare" ha rundt 4000kr for den når de har tilbudsperiodene sine. :P

Ja, for all del, er det orginalt på bilen du kjøper, så er det jo ingen grunn til å klage.. :)

Og du er nok inne på noe at Performance frontfangeren kunne vært litt mer spennende om det var en annen farge enn hvit.

Hvordan er det med folieringsplanene? Har du skrapet de også?

Tenker litt på det selv. Sikler på Frozen Bronze Metallic eller den der fryktelig fancy matt blå metallic eller hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah.. :)

Leker som sagt med tanken selv, men for min del er det uansett ikke aktuelt før til våren/sommeren igjen. :P

Mange spennende farger en kan velge mellom. :)

En rask tur på Google gjorde at jeg fant en Dakar Yellow 1M. Og jeg må si at jeg tror faktisk din E82 Performance kunne blitt vel så fin i den fargen. :)

For min del så tror jeg valget står mellom Matt Blue Metallic eller noe i den duren eller Frozen Bronze Metallic.

Syns ihvertfall bilen har såpass moderne former at den ville sett lekker ut med noe sånt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 1 month later...

Da det ikkje var noen seriøse kjøpere på bilen, bestemte eg meg for å beholde den. Det frista veldig med e90/e91 lci/f10/f11 med luft, men samtidig så liker eg min 1 serie så godt.

Ihvertfall så beholdes bilen og med det så er litt div bestilt og ordnet.

Tok stor service på bilen forrige uke.

Ein venn har mottat penger og skal bestille og montere sub og forsterker i bagasjerommet

Besilt felger som skal på bilen til våren 3SDM 0.06. Usikker på dekk dim enda.

Blackline lci baklykter

sports bakpotte med dobbel utblås

nye svarte stoff og gummi matter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...