OddaBMW Skrevet April 15, 2014 Skrevet April 15, 2014 Hei! En kompis har vært uheldig og knekt et av festene på den hydrauliske baklukeåpneren og det ser ut for at den må skiftes til en ny, men prisen er jo til å bli svimmel av 51247163662 koster 8500,-kr på både GS og Bavaria. Ser at den kan fåes fra USA til ca 4000,-kr + mva. men jeg lurer på om det er noen som vet om plasser i Tyskland/Europa som også kan ha noe slikt til en mere normal pris?
awt Skrevet April 15, 2014 Skrevet April 15, 2014 Er det selve hydraulikksylinderen som er ødelagt? Isåfall bør det fint være mulig å få denne til et par tusenlapper fra eBay(.de).
Sjøbuse Skrevet April 15, 2014 Skrevet April 15, 2014 Eller sjekk koed.no de er somregel mye billigere enn GS. awt reagerte på dette 1
OddaBMW Skrevet April 15, 2014 Forfatter Skrevet April 15, 2014 Ja, det kun selve sylinderen! Har søkt på ebay.de på artikkelnummeret og noen tyske gloser, men mulig jeg ikke har rett tysk benevnelse da jeg ikke får noe på søketeksten! Har funnet forhanler i USA som sender til Norge, men det tar jo sin tid!!
awt Skrevet April 15, 2014 Skrevet April 15, 2014 Jeg var bare raskt innom eBay nå, og fant ingen i farten, men søk på "heckklappe e61", "heckklappe hydraulik e61" og lignende. Det er forøvrig ikke verdens enkleste ting å bytte, da hydraulikkslangene er fast i sylinderen, så regn med noe banning.
HMW Skrevet April 16, 2014 Skrevet April 16, 2014 bildelsbasen.se Bare tull å kjøpe ny når en kan få tak i en lite brukt fra nabolandet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå