Gå til innhold

Nytt E30/m20 utløser lager

kevine30
 Share

Anbefalte innlegg

hm, hvorfor får du ikke brukt det ? du skal jo kjøre m50 ?

edit: å her ser du grunnen til at jeg spør, oversikt over alle som bruker samme utløserlager:p

http://bmwfans.info/parts-catalog/21517521471

skal sikkert ha m20 svinghjul (eller tilsvarende tynnere enn m50), da må han vell ha et på 30mm (eller modifisere utløserarmen)

dette er da med m50/m51 kasse (evnt s50 og vell)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang jeg brukte 25mm utløser lager på m50 med m20 svinghjul så funka det, men clutch'n tok ikkje før den nestn va heilt ut.

Så derfor tenkte jeg kanskje det er bedre å bruke e21 323i utløserlagar som er 30mm?

Skal kjøre med m50 motor å m20 svinghjul å 330D girkasse.

Funka ikkje heilt na linken du sendte marius!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, ja, du sier noe der. jeg og halfdan forlenga bare clutchslave syl arma vi, når vi satt m20turbo svinghjul og cluthen min, på m50en vår :)

linken funker her. samme utløser lager fra e21 opp til e46, samt mange andre modeller. men det du er ute etter er vel et gammlere e21 lager da, fra e21 320 4er elns

men er jo ingenting i veien for å forlenge slavesyl arma heller da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var ikke der når de gjorde det, men ba de forlenge med en hette mutter som gikk over stanga. det jeg gjorde på min m52 -uten at jeg var nødt, kassa rapa i alle gir, så skulle forsikre meg at den løste skikkelig ut. Viste seg at selger hadde lurt meg, å kassa var boss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...