wegar Skrevet April 19, 2014 Share Skrevet April 19, 2014 Hei har fått ulyd i fra turboen,tenkte å sjekke tilstanden på den men den var godt innkapsla,må jeg demontere fronten for å komme til ?,noen som har tips forslag for å spare tid,noen som har tips på hvor jeg event får kjøpt en ny turbo til ok pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wegar Skrevet April 19, 2014 Forfatter Share Skrevet April 19, 2014 Hei har fått ulyd i fra turboen,tenkte å sjekke tilstanden på den men den var godt innkapsla,må jeg demontere fronten for å komme til ?,noen som har tips forslag for å spare tid,noen som har tips på hvor jeg event får kjøpt en ny turbo til ok pris. Bilen har forøvrig rullet bare 196 000 km,syntes det var litt tidlig at turboen skulle takke for seg,noen andre som har hatt turbohavari på 525d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 19, 2014 Share Skrevet April 19, 2014 Rimelig kurant å komme til. Du må av med deksel over motor, radiator vifte og mulig noen smått ekstra. Da skal det være mulig å komme til å kjenne på bladene inni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wegar Skrevet April 19, 2014 Forfatter Share Skrevet April 19, 2014 Rimelig kurant å komme til. Du må av med deksel over motor, radiator vifte og mulig noen smått ekstra. Da skal det være mulig å komme til å kjenne på bladene inni. Takk for tipset,bladene var der heldigvis,men hadde stor slakke sideveis og fram og tilbake,må nok kjøpe ny turbo ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå