Snowgoon Skrevet April 19, 2014 Share Skrevet April 19, 2014 Kjeder meg litt så velger og opprette en liten tråd om bilen jeg har for øyeblikket. Bilen ble kjøpt på impuls i starten av Januar, da jeg desperat trengte bil for å komme meg til og fra jobb. Denne bilen ble solgt ny i Norge, utstyret har det blitt spart på av den som bestilte denne en gang i 1992, men selv en liten utstyrsliste kan by på mye morro. S209A Differential lock 25%S240A Leather steering wheelS314A Door mirror / driver's lock, heatedS320A Deleted, model letteringS401A Lift-up-and-slide-back sunroof, electricS494A Seat heating driver/passengerS498A Headrests, rear, mechanically adjustableS500A Headlight wipe/wash/Intensive cleaningS510A Headlight aim controlS687A Radio preparationL827A NATIONAL VERSION SCANDINAVIAS848A Extended wiring harnessS860A Additional turn indicator lampS925A Transport protection package I løpet av sine 21 år har det blitt ettermontert m styling, og Bosch Frontlykter med originale gule linser. Hentet fra fransk bil? Det har også blitt montert sports seter, og et mtech 2 ratt. Bilen har ikke alltid vært like høy som det den er nå, har funnet en lapp fra vegvesenet hvor det står at bilen er godkjent tilbakebygget til original avfjæring. Har noen få planer om hva som skal gjøres med bilen. Bilen skal senkes Den skal få noen nye felger, som er litt bedre ut M5 kopiene den står på nå. Skal bytte bakluke Ny bakpotte med doble utløp. Kanskje det blir noe mer etterhvert, men det får tiden vise. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Kjøpte noen nye felger her om dagen. 8,5 17" et13. Dekkene som står på er alt for breie, så skal gå ned til 195/40-17. Skal også få valset hjulbuene. Tror det vil bli bra når jeg får kjøpt coilovers og dekk neste måned. Vurderer å plastidippe felgene, der står det mellom hvit, gunmetal eller gull. Så får se hva det blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Pen bil dettan! Følger med. Tror jeg har samme vinterfelger som deg, altså de du bruker til sommerfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Duu som kjører dennee jaa, har vel møtt på deg noen ganger her i området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 her er det bare å få av soting av baklamper og skru den ned, så blir det bra Hva med litt interiørbilder? har ikke sett bilen din innvendig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå