Blokkis Skrevet April 20, 2014 Skrevet April 20, 2014 Hei! Prøvd å legge ut denne tilsalgs som et helt objekt, men den passer seg kanskje bedre som en delebil eller å selges løse deler ifra! Dette er en komplett 325, så har det meste av deler til den som hører til. Dette er en 1986 Coupe så dette er en preface modell. Motor og bil hadde gått 250.000km når jeg satt den inn og skulle begynne med den. Motor er en M20b25 og diff er en orginal diff med 3.73 utveksling på. Interiøret er helt og pent, og har ingen rifter eller hull i seg. Har også liggende en ny kanal og en ny baksjerm til venstre side, har også ny kanal og bakskjerm på høyre side, men dette er sveiset på bilen. Det er bare å spørre ut, om det er noe av interesse og evt høre hva jeg har liggende! Dette selges kun pga tapt interesse og ikke tid til å pusse opp en slik bil! Pris på forskjellige ting synes jeg det er vanskelig å angi, så det er bare å komme med bud, så blir vi enig! Beklager dårlige bilder, men det er trangt i lageret. Alt av deler befinner seg i Halden/Østfold Tlf til meg er 48320066 Motor og gir er solgt. Mvh Tor-Arne
MrE30 Skrevet April 20, 2014 Skrevet April 20, 2014 Trenger en fører dør til 2 dørs, noe du har? Sent from my iPhone using Tapatalk
Blokkis Skrevet April 20, 2014 Forfatter Skrevet April 20, 2014 Ja, men denne er rusten i bunnen på døra. Kan få tatt bilde å sendt deg på pm evt?
MrE30 Skrevet April 20, 2014 Skrevet April 20, 2014 Høres greit ut, hvor holder du til? Sent from my iPhone using Tapatalk
MrE30 Skrevet April 20, 2014 Skrevet April 20, 2014 Ok, tar du et bilde? Se også over speilet under pakningen. Sårt punkt. Sent from my iPhone using Tapatalk
Blokkis Skrevet April 20, 2014 Forfatter Skrevet April 20, 2014 Har du tåkelys foran? Det tror jeg at jeg har liggende, skal ta en titt i morgen!
Blokkis Skrevet April 20, 2014 Forfatter Skrevet April 20, 2014 svingarmer bak med skivebremser? Ja, det har jeg liggende.
arne-vig Skrevet April 30, 2014 Skrevet April 30, 2014 Har du baklyktene? Hele og pene? Sent from my iPad using Tapatalk
Blokkis Skrevet April 30, 2014 Forfatter Skrevet April 30, 2014 Hei! Jeg har baklytene. Men tidligere eier har sotet de med spraylakk. Så de er ikke særlig pene.
monskjellevoll Skrevet April 30, 2014 Skrevet April 30, 2014 Hei:-) har du bakfanger? Eventuelt mye rust på den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå