knopfler Skrevet April 20, 2014 Share Skrevet April 20, 2014 Hei Jeg har en 523ia e39, har toppen av nå for bytting av topp og tenkte da om jeg sku bytte innsug osv så mitt spørsmål er følgende: hva er forskjell på 525 og 523? jeg har dobbel vanos på min 523, og hva må til for å få hentet ut hk som på 525? har søkt en del hær inne men finner ikke ut ang disse med dobbel vanos.... Mvh Victor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 20, 2014 Share Skrevet April 20, 2014 M54B30 innsug. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet April 21, 2014 Forfatter Share Skrevet April 21, 2014 Men da med org dysinga fra min? Ellers noe som burde gjøres når jeg først har alt i deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Kan fint bruke det du har. Men ville fått mappet opp nytt map tilpasset nytt innsug. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå