Daniel.B Skrevet April 21, 2014 Share Skrevet April 21, 2014 Heisann. Har noen hjul til BMW liggende. Kom med bud. Skal ikke ha alt for mye. Et sett med 15" alufelg med dekk. Har stått på en E34. Dekka går nok en sesong til. Fine slurehjul. Har i tillegg et reservehjul (svarte stålfelgen) til E28. 2 stk originale BBS felger. Er i fra en E34. Dekka er ikke brukbare. Et sett med god brukte 15" ishjul. Lappi dekk. Har vært brukt på E36, E34 og E28. Ene hjulet holder ikke luft over tid. Tror det holdt å fylle luft i det på starten av dagen for å så kjøre også fylle dagen etter igjen. Befinner seg i Mysen, Østfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel.B Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Jessda, ligger her enda. Må vel være noen som trenger billige slurehjul eller evt skal gjøre seg klare til vintern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 hmmm,bare for å ha spurt, hva skal du ha for settet med ispigg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel.B Skrevet April 28, 2014 Forfatter Share Skrevet April 28, 2014 hmmm,bare for å ha spurt, hva skal du ha for settet med ispigg ? Jeg er ikke helt sikker. Kom gjerne med et bud så skal jeg vurdere det. Piggene er relativt slitte. Det ene hjulet har nesten alle piggene, men de tre andre er som det nederste bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel.B Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2014 Har alt enda. Kom med bud. Ligger forsåvidt bare i veien her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel.B Skrevet Juli 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2014 Samler seg opp mange hjul og jeg har ingen bil der jeg får brukt opp dissa så skulle gjerne ha fått detta bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå