Snowbiz Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Hei!Har vært her inne en stund nå å tenkte det var kanskje på tide med en tråd med nybilen Er tidligere VAG person men tenkte som så at jeg skulle teste ut BMW å jeg angrer ikke et eneste sekund! Forrige bil ble solgt i begynnelsen av februar så da ble det klart for nytt bilkjøp. Har lenge siklet på en E91LCI og kom over denne til en god pris med ei godt specet utstyrsliste. (Utstyrsliste lenger ned).Bilen har:- Tonet ruter helt fram- Supersport Black Evolution coilovers- Supersprint eksos- Aktiv cruisecontrol- Dynamiske frontlykter med automatiske langlys- Største navi med siste oppdatering- Individual stereo, noe som er ganske sjeldent på 3-serie. Mere vanlig på M3 og M5- Interiørlister er lakkert i sort blankBilen skal få seg en skikkelig shining så snart snøen forsvinner her nord i Tromsø Så over til litt bilder: Eksos er skeiv på venstre side så dette blir justert, har vurdert å bytte til 335 eksos på sikt.Små isete forhold! Individual stereo med en fantastisk lyd! Nye sommerfelger innkjøpt og på med Michelin Pilot Supersport dekkObligatorisk bilde når man kjøper bil i Bergen ? Utstyrsliste:Standard EquipmentS321A Exterior parts in vehicle colorS520A Fog lightsS548A Kilometer-calibrated speedometerS851A Language version GermanOptional EquipmentS1CAA Selection of COP relevant vehiclesS1CBA CO2 packageS1CDA Brake Energy RegenerationS205A Automatic transmissionS249A Multifunction f steering wheelS2MEA BMW alloy wheel, M double spoke 194S313A Fold-in outside mirrorS320A Deleted, model letteringS322A Comfort accessP337A M Sports packageS423A Floor mats, veloursS428A Warning triangle and first aid kitS431A Interior mirror with automatic-dipS481A Sports seatS494A Seat heating driver/passengerS4A3A Fine-wood trim walnut light (Lakkert Sort blank)S4AEA Armrest front, retractableS502A Headlight cleaning systemS508A Park Distance Control (PDC)S521A Rain sensorS522A Xenon LightS524A Adaptive HeadlightsS534A Automatic air conditioningS541A Active cruise controlS5ACA High-beam assistantS609A Navigation system ProfessionalS612A BMW AssistS614A Internet, preparationsS615A Expanded BMW Online InformationS616A BMW OnlineS620A Voice controlS633A Preparation, mobile phone, BusinessS698A Area-Code 2 for DVDS6AAA BMW TeleServicesS6ABA Control for TeleservicesS6FLA USB/Audio interfaceS6NFA Music interface for SmartphoneS704A M Sports suspensionS710A M leather steering wheelS715A M Aerodynamics packageS752A Individual audio systemS760A High gloss shadow lineS775A Headlining anthraciteP7R7A Innovation packageP7RSA Package ComfortS7SPA Bluetooth Nav Professional/cellph. prep. BluetoothL801A National Version GermanyS863A Retailer Directory EuropeS879A On-board vehicle literature GermanS8SCA Telematics access request,country-spec.S8SPA Control unit COP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindretm Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Veldig fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet April 22, 2014 Forfatter Share Skrevet April 22, 2014 Veldig fin bil! Takk skal du ha! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Denne var flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Velkommen i E91 LCI klubben Har samme motoren i min, og angrer ikke et sekund på valget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Eksosen ser litt malplassert ut, ja. Fantastisk fin farge, altfor skjelden spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet April 23, 2014 Forfatter Share Skrevet April 23, 2014 Velkommen i E91 LCI klubben Har samme motoren i min, og angrer ikke et sekund på valget!Takker ja vurderte å kjøpe den du har kjøpt før jeg kjøpte denne faktisk! Er storfornøyd med motorvalget hvertfall. Har siklet litt på den bilen din på Instagram tidligere, pen bil Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet April 23, 2014 Forfatter Share Skrevet April 23, 2014 Eksosen ser litt malplassert ut, ja. Fantastisk fin farge, altfor skjelden spør du meg Takk skal du ha! Ja har vurdert å få bygget om eksosen til 335 heller, syns det ser mye penere ut på E90 karosseriet Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet April 30, 2014 Forfatter Share Skrevet April 30, 2014 Da var sommerfelgene endelig kommet på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 Et par stemningsbilder fra Tromsø Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet Juni 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2014 Da ligger bilen tilsalgs grunnet boligkjøp! http://www.finn.no/49190144 Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå