Torbjørn Stokland Hagen Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Hei skaffet meg ny bil før ei uke siden, oppdaga for noen dager siden at den ene spyleren til lyktspylern går ikke helt inn på plass etter bruk, noen tips på hvordan jeg kan fikse dette ? Funker det og bruke 5-56 ?Bilde er hvordan det ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Har sett dette før. Det sitter en liten teleskopsak bak der, som blir presset ut av trykket når du starter spyledysene. En fjær skal trekke den inn igjen. Dette er en lukket enhet, men det kan jo være at det sitter skitt rundt hylsen likevel. I verste fall må du bytte hele hylsen. Koster vel en tusing. Torbjørn Stokland Hagen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wackamole Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 På min Audi så har jeg samme problem, virker som at hendelen/teleskopsaken kiler seg på undersiden. Fjæren som skal trekke denne inn er ikke sterk nok til å dra den forbi "humpen".. Løste dette ved å dra forsiktig opp til at ting var høvelig på plass og unna vei. \\ Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå