roger7 Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Skrevet Mai 3, 2014 det hender at jeg er i bergen( bor ca 3 timer unna), kan gi en lyd når listene er av , regner med at du vil ha alle rundt vinduene på dørene? , det er gjort på 10 minutter og ta de av;-) listene er av , og jeg skal til bergen neste uke..
Skulebollen Skrevet Mai 3, 2014 Skrevet Mai 3, 2014 Alt av klips osv. Er helt og pent? Hvor stor plass tar dette?
roger7 Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Skrevet Mai 3, 2014 tar ikke stor plass ( det går vel stortsett i en remapose , da vil litt av de lengste stikke utforbi), største lista er jo den på framdørene. listene er hele og fine ja, alle klipsene er med , fant det enklest og bøye mothakene på klipsene når de skulle av , bare og bøye tilbake og trykke innpå igjen
Skulebollen Skrevet Mai 3, 2014 Skrevet Mai 3, 2014 Send meg noen bilder til Skreden_13@hotmail.com Og legg ved tlf nr. så ringer jeg deg.
Skulebollen Skrevet Mai 4, 2014 Skrevet Mai 4, 2014 Har du sorte sidelister også? Og Evt. Sorte lister til mfanger fremme?
roger7 Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Skrevet Mai 5, 2014 Har du sorte sidelister også? Og Evt. Sorte lister til mfanger fremme? Har sendt deg pm, reiser forresten til bergen på torsdag formiddag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå