Martin1993 Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Heisann! Begge vindusheisene framme har slutta å fungere. Har funnet ut at det er wireen som har røket. Noen som vet hvilken del som må byttes? Finner ikke orginal wireer på gsbildeler eller koed.. Noen som har vært borti dette før ? Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Du må nok bytte hele mekanismen. Har gjort dette på både gamle E46en min og Z4en. Altså del nr 1: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AY31&mospid=47624&btnr=51_3225&hg=51&fg=10 Sjekk her: http://old.koed.no/ De har brukte begge sider til din bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Var da voldsomt ! Får sjekke koed etterpå.. mobil.. Men tror eg ska se på muligheten å lodde wiren.. eller noe slikt Takker for svar! Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Sikker at det er wire som er røket..? Høres rart ut hvis den skulle ryke. Har du tatt av dørtrekkene og sett det fysisk..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Wiren ligger surra rundt langt oppi døra.. Såg også at det var mye rustflekker og ingen wireer, der det skulle vær. Merkelig at begge to skulle ryke da. Ska se litt mer på det snart Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Helt normalt at wiren i døra ruster og knekker etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Off.. Du vett ikke tilfeldigvis om det er muligt å fikse det, istedenfor og kjøpe ny/brukt ? Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Alt kan fikses.. Jeg fikk disse billig på nærmeste junkyard.. Enkel jobb. Husk bare å tette godt med skumplasten igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Ah okei da, får sjekke alt sammen i morgen da ! Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå