joakim520ia Skrevet April 24, 2014 Skrevet April 24, 2014 Hei! er det noen her som har erfaring med å bytte motor fra m52b20 til m52tub28? jeg har alt av hjerner og ledningsnett fra motor, men er det noe mere jeg trenger ? lednings nettet er ikke helt likt men det lar seg vel gjøres vis jeg legger opp det som trengs av det nye ? må jeg ha ledningsnettet helt fra tenningslås til hjerner osv? jeg har gammel type motor, 1996 modell og den nye er fra 2000 med det nye type ledningsnett
Jomn Skrevet April 24, 2014 Skrevet April 24, 2014 Har lurt på det samme selv, og mener å ha lest et sted her på forumet at det kunne bli svært vanskelig pga. enkel eller dobbel vanos
joakim520ia Skrevet April 24, 2014 Forfatter Skrevet April 24, 2014 Har lurt på det samme selv, og mener å ha lest et sted her på forumet at det kunne bli svært vanskelig pga. enkel eller dobbel vanos går fra enkel til dobbel vanos ja, er ikke det noe greit å få til ?
Jomn Skrevet April 24, 2014 Skrevet April 24, 2014 går fra enkel til dobbel vanos ja, er ikke det noe greit å få til ? Ikke etter det jeg har lest, men vet ikke selv Sent fra min GT-N7105 via Tapatalk
quandt1960 Skrevet April 25, 2014 Skrevet April 25, 2014 Tror du vil trenge en helt ny topp med dobbelvanos men er ikke 100% sikker.
SweetBMW Skrevet April 26, 2014 Skrevet April 26, 2014 Du vil slite med startsperre samt det elektriske fra inni bilen. Girkasse osv samt elektriske der vil ikke gå overens. Samt litt nu ledningsføring. Hvis du ikke er veldig god teknisk anlagt så er det ikkr vits å drive med omfattende ombygging.
joakim520ia Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Skrevet Mai 5, 2014 Du vil slite med startsperre samt det elektriske fra inni bilen. Girkasse osv samt elektriske der vil ikke gå overens. Samt litt nu ledningsføring. Hvis du ikke er veldig god teknisk anlagt så er det ikkr vits å drive med omfattende ombygging. jeg har hele ellnettet fra bilen den stod i og alle bokser oh hjerner som stod i, det går vell med litt jobb ?
glue Skrevet Mai 6, 2014 Skrevet Mai 6, 2014 selg alt du har, og kjøp en singelvanos b28. Definitivt det enkleste, og kan hende du får mer penger igjen for salget, enn det koster å kjøpe kun motor. Du kan faktisk kjøre med 2l hjernen på 2.8 motoren, dersom du bruker 2.8 dysene
joakim520ia Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Skrevet Mai 13, 2014 selg alt du har, og kjøp en singelvanos b28. Definitivt det enkleste, og kan hende du får mer penger igjen for salget, enn det koster å kjøpe kun motor. Du kan faktisk kjøre med 2l hjernen på 2.8 motoren, dersom du bruker 2.8 dysene Hvor mye kan jeg selge alt dette for da ? har til og med nøkler og tenningslås. hele elnettet, instrumentpanel, motoren er komplett med dynamo og alt, automat gearkasse står på
glue Skrevet Mai 13, 2014 Skrevet Mai 13, 2014 er ikke særlig oppdatert på det emnet akkurat, men tror du får godt over 10k siden du har så mye tilbehør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå