Nyheim Skrevet Desember 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2014 Snøø! Hvor i landet er dette? Krem føre jo! Finnsnes Troms fylke Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Desember 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2014 Diffbrems angrer jeg IKKE på at jeg investerte i Er drøye forhold her oppe nå, men heldigvis så salter de ikke, så det gjør ikke bilen vondt Nytt varmeapparat er det i den og, så godt å varmt er det! Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Desember 26, 2014 Share Skrevet Desember 26, 2014 ser ut som dere har det morro ja her nede er det ikke snø engang.... Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Desember 26, 2014 Share Skrevet Desember 26, 2014 Bra med snø her og nå Saltes heldigvis ikke her heller. Eneste er saltsprut over brufylling, men da er det rett i vaskehall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Desember 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2014 ser ut som dere har det morro ja her nede er det ikke snø engang.... Bra med snø her og nå Saltes heldigvis ikke her heller. Eneste er saltsprut over brufylling, men da er det rett i vaskehall Var jævla glad for at snøen endelig kom. Men nå tar det helt av her... Dette er i løpet av natt til i dag. Var nybrøytet igår kveld og bilen var snøfri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Desember 26, 2014 Share Skrevet Desember 26, 2014 (endret) Hahaa, så ekstremt er det ikker her. Har ventet lenge på snø, da jeg vil stå på slalåm, men søndag drar det til Sverige med e36n for å stå i bakke Fikk noe tull med motoren på selveste julaften, men var heldigvis bare vann i et plugghull (etter motorvask...) Endret Desember 26, 2014 av eriksen76 Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Desember 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2014 Kort liten lydvideo som en kompis filma en kveld Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Rått! Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Januar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2015 Vurderer å selge med tungt hjerte Men skal ha M3 nå. Er ikke noen her inne tilfeldigvis som er interessert? santho96 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Januar 6, 2015 Share Skrevet Januar 6, 2015 Vurderer å selge med tungt hjerte Men skal ha M3 nå. Er ikke noen her inne tilfeldigvis som er interessert? Vil haa, litt langt unna og vil beholde min pga km stand og nesten rustfri Men lykke til med salg, heldig han som går av med denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Januar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2015 Vil haa, litt langt unna og vil beholde min pga km stand og nesten rustfri Men lykke til med salg, heldig han som går av med denne! Ja bare å ta vare på den perla du har Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Januar 7, 2015 Share Skrevet Januar 7, 2015 Hva ligger prisen på denne her da? Kan muligens være interessert men kommer an på km stand og pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Januar 7, 2015 Share Skrevet Januar 7, 2015 (endret) Sku kjøpt en av deg mn blir vel for dyrt for meg er jeg redd! liker at du skal handle deg m3 Endret Januar 7, 2015 av thomaleo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Januar 7, 2015 Share Skrevet Januar 7, 2015 Du kunne kanskje lagt ut mer info her om bilen ? Og ca pris `? Blir kjekt å følge med fremover, angående M3´n ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Januar 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2015 Sku kjøpt en av deg mn blir vel for dyrt for meg er jeg redd! liker at du skal handle deg m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå