Nyheim Skrevet Januar 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2015 Du kunne kanskje lagt ut mer info her om bilen ? Og ca pris `? Blir kjekt å følge med fremover, angående M3´n ! All info ligger vel i grunn her men skal se hva jeg får til santho96 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Januar 7, 2015 Share Skrevet Januar 7, 2015 tenkt noe på pris ?' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Januar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2015 tenkt noe på pris ?' Sender deg PM Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Januar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2015 tenkt noe på pris ?' Går ikke an å sende deg meldinger, så du må ordne det også sende meg ei melding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 Den blå ja har sett den på ei facebookside men trenger 3.2l og sort interiør Hærmegås er det noe som heter på godt norsk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Januar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2015 Hærmegås er det noe som heter på godt norsk bare spøker! Digger planene dine!!, men advarer deg! Forsikring koster skjorta sender du pris på denne til meg på pm? Haha kall meg hva du vil, but it's happening! Sender deg PM ja thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54333843&searchclickthrough=trueDen var i fin stand da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Januar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2015 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54333843&searchclickthrough=true Den var i fin stand da. Ja sant det, desverre helt feil farge (Den og den lysegule jeg syns er værst på E36), og ikke coupe. Må være coupe, men eller er det en fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Januar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2015 Tok en kjapp service på bilen igår før den blir solgt... Stramma opp håndbrekk, bytta lambda og fikk satt på dørtrekk Stressa litt så ble lite bilder Neste dag kom det et par med fly fra Dombås og ville kjøpe, og det gjorde de og så nå sitter jeg desverre uten 325 Den blir savnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Januar 23, 2015 Share Skrevet Januar 23, 2015 Nå er det m3 du skal kjøpe da ? Har du ikke bil i det hele tatt nå da eller ? Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Januar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2015 Nå er det m3 du skal kjøpe da ? Har du ikke bil i det hele tatt nå da eller ? Nå er det m3 som er på lista ja, på samme vis som 325i var på lista da jeg solgte 318is'n Er fotgjenger ja, men snylter litt bil av fadern. thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Januar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2015 Sitter igjen med sommerfelga, siden kjøpere ikke ville ha de Derfor selges de for 4500 kr. http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=55251770 Hei! Selger mine ekte BBS RX 18" felger.225/40-18 dekk på felgene.5x120 boltsirkel og ET38 (BMW 3-serie) Felgene ble nylakkert på verksted i snøhvit i 2013 og samtidig ble nye dekk satt på. Disse er enda gode og nesten ikke kjørt etter lakkering og dekkbytte.En av felgene har en stripe på ca. 10 cm pga kantkjøring Bilder er faktiske bilder av felgene. Meget peneDette er billig!Tilstand: BruktType: Komplette hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Februar 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2015 Fikk tilsendt et par bilder av ny eier!Han er visstnok rikelig fornøyd med kjerra Savner den fælt! Freakshow og turbina10 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 jeg blir jo nødt å se etter den når jeg er i dombås på tur jeg da ca 1,5 timer unna funnet deg m3 da? Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2015 jeg blir jo nødt å se etter den når jeg er i dombås på tur jeg da ca 1,5 timer unna funnet deg m3 da? Nei ingen M3 i sikte enda Bare å være tålmodig så kommer det vel en på finn.no thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå