thomaleo Skrevet Mars 29, 2015 Share Skrevet Mars 29, 2015 Nei ingen M3 i sikte enda Bare å være tålmodig så kommer det vel en på finn.no regner kansje med at du har sett den: men tipser deg alikavel: http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=57198890 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mars 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2015 regner kansje med at du har sett den: men tipser deg alikavel: http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=57198890 Har sett den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Mars 29, 2015 Share Skrevet Mars 29, 2015 Har sett den ja potensiell bil til deg? eller har du lagt kjøp av m3 litt på hylla? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 potensiell bil til deg? eller har du lagt kjøp av m3 litt på hylla? Har ikke lagt det på hylla nei, men har utsatt det litt. Har akkurat kjøpt meg snøscooter til 110.000, så skal vente til det blir sommer i bakkene her før jeg handler M3 turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2015 (endret) Har desverre fått beskjed at jeg blir å miste jobben til høsten i Halliburton grunnet veldig lite action i oljebransjen for tiden. Diverse forskjellige firma sier opp flere tusen faktisk. Har derfor lagt M3 på ventehylla til jeg får jobben tilbake, og er derfor ute etter PEN E36 eller E46 Coupe! Hyl ut om noen vet om noen som kanskje vet om noen som selger Endret Mai 11, 2015 av Nyheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 uff det var jo veldig kjipt med jobben da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2015 uff det var jo veldig kjipt med jobben da! Forbanna irriterende ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 (endret) Har desverre fått beskjed at jeg blir å miste jobben til høsten i Halliburton grunnet veldig lite action i oljebransjen for tiden. Diverse forskjellige firma sier opp flere tusen faktisk. Har derfor lagt M3 på ventehylla til jeg får jobben tilbake, og er derfor ute etter PEN E36 eller E46 Coupe! Hyl ut om noen vet om noen som kanskje vet om noen som selger Kjenner til det der kjipe greier!Mange som mister... Vi var over 50stk på en base her, nå er det 5... Mye i en liten by på 6000 innbyggere Endret Mai 11, 2015 av eriksen76 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2015 Kjenner til det der kjipe greier! Mange som mister... Vi var over 50stk på en base her, nå er det 5... Mye i en liten på på 6000 innbyggere Kjipt indeed. Men har fått beskjed at det blir å ta seg opp igjen snart, og da er de klare for å ta inn igjen de som fikk fyken eriksen76 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alfh92 Skrevet Mai 28, 2015 Share Skrevet Mai 28, 2015 Helt sykt inspirerende arbeid! Har vært på utkikk etter en coupe m50b25 i lengre tid nå, fant en, men den ble selvfølgelig solgt før jeg fikk løfta finger'n..!Skulle ønske jeg fikk med meg denne før den ble solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Mai 28, 2015 Share Skrevet Mai 28, 2015 Har en e46 Coupe om det er av interesse 114 000km, 2002 mod, fullt servicehefte og kun 1 eier før meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2015 Helt sykt inspirerende arbeid! Har vært på utkikk etter en coupe m50b25 i lengre tid nå, fant en, men den ble selvfølgelig solgt før jeg fikk løfta finger'n..! Skulle ønske jeg fikk med meg denne før den ble solgt! Takk for det Flott å høre sånt selv etter bilen er solgt Kommer snart ny BMW på gårdsplassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2015 Har en e46 Coupe om det er av interesse 114 000km, 2002 mod, fullt servicehefte og kun 1 eier før meg. Er nok for liten motor, må ha 325/328/330 turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alfh92 Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 Takk for det Flott å høre sånt selv etter bilen er solgt Kommer snart ny BMW på gårdsplassen Likte alt ved denne prosjekt tråden! Perfekt for oss som skal gjøre det samme Alt ble forklart på en enkel måte og ikke minst så kom du med tips innimellom Får håpe det kommer en ut på nett snart slik at jeg får startet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2015 Likte alt ved denne prosjekt tråden! Perfekt for oss som skal gjøre det samme Alt ble forklart på en enkel måte og ikke minst så kom du med tips innimellom Får håpe det kommer en ut på nett snart slik at jeg får startet Bra noen drar nytte av det Bare å sende meg melding om du har spørsmål på noe. Tipper det kommer en grei en snart på finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå