Nyheim Skrevet September 7, 2014 Forfatter Share Skrevet September 7, 2014 Når man pusser det bort blir det bare blankt, men det er fortsatt rustporer igjen. Kjører man da på med vanlig grunning går det fort galt, og boblene kommer vesentlig raskere enn 20 år. Ja alt handler om hvor nøye man er, men det nytter ikke dersom man ikke angriper problemet med rette produkter. Holder nok lenge nok i massevis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet September 7, 2014 Forfatter Share Skrevet September 7, 2014 Fått gjort litt smått i går og i dag Spraya et siste lag med lakk på første sett med bakstells-deler Så pussa, zinka og lakkert fjærskålene Så var det meste lakkert og tørket Snart montering. Traversen har fått rustfjerner så er i grunn klar for å montere, men skal ha et extra lag med zink og lakk på for å få en fin finish. Men det blir i morgen. Tok en liten motorvask og før jeg tok kvelden I morgen skal traversen lakkeres, alle trekkene skal monteres i bagasjerom, opphengslager på mellomaksling skal byttes, bremseskjoldene bak skal byttes, og clutch skal byttes hvis det blir tid til sånt så diverse småting, så bare å følge med! Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Bra arbeid! er bilen ombygd? Ser at batteriet er framme, det er vell bare 4syl som har det framme(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet September 7, 2014 Forfatter Share Skrevet September 7, 2014 Bra arbeid! er bilen ombygd? Ser at batteriet er framme, det er vell bare 4syl som har det framme(?) Stemmer det! Er godkjent ombygd fra 318is i 2006 williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Kommer til å bli for fint til å kjøres med dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet September 8, 2014 Forfatter Share Skrevet September 8, 2014 Kommer til å bli for fint til å kjøres med dette her Haha ja har tenkt samme tanken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 (endret) Selger forresten denne i nærmeste fremtid hvis noen er interessert 99 E46 318i med bare 150.000 km på teller og fullt servicehefte Edit: Solgt Endret November 28, 2014 av FoXy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 kunne gjerne tenkt meg interiøret ditt!!! misunner deg dette! fantastisk jobb du gjør med bilen!! ang e46 pris ser du for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 kunne gjerne tenkt meg interiøret ditt!!! misunner deg dette! fantastisk jobb du gjør med bilen!! ang e46 pris ser du for deg? Takk skal du ha! Angående E46'n så ga jeg 75.000 for den for 1 år siden. Har så påkosta den 15.000 i deler som ny front og diverse slitedeler. Da er vi på 90.000 kr. De hvite felga tilhører E36'a så de blir tatt av. Men E46'n går billig for bare 55.000 kr da jeg trenger penger. Hvis noen har interesse for det så ta heller kontakt på PM istedet for tråden min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Dette arbeidet må jo bare følges med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet September 15, 2014 Forfatter Share Skrevet September 15, 2014 Dette arbeidet må jo bare følges med på Jo takk for det, Marius! Akkurat kommet hjem fra en liten tur på jobb, så kommer ei oppdatering fortløpende. Kan si jeg har fått resterende deler som blant annet m3-forsterkningene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 blir bra dette veldig misunnelig på interiøret ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet September 15, 2014 Forfatter Share Skrevet September 15, 2014 blir bra dette veldig misunnelig på interiøret ditt Ja er noe eget med det Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Skriver meg på,må lese mer nøye i kveld. Det vader interiøret der, fader det e gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet September 15, 2014 Forfatter Share Skrevet September 15, 2014 Skriver meg på,må lese mer nøye i kveld. Det vader interiøret der, fader det e gromt! Bare å slenge seg på, hehe Ja interiøret får mye oppmerksomhet fra folk Kunne tenkt meg alcantara interiør. Ser mere behagelig ut, men det blir på en eventuell M3, ikke i denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå