Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallo, noen her som har bestilt BMW Scanner v1.4.0 ?

har windows 7 åsså må en tydeligvis bruke xp på det greiene der ? :s noen som har fått dette til på Windows 7 ? :)

Skrevet (endret)

Høyreklikk på selve .exe filen til programmet -> Egenskaper -> Kompatibilitet -> Bytt til windows xp under kompatibilitetsmodus :smile:

Redigert: Men det fikk du vel i svar ovenfor :P Men dette skal fungere :smile:

Endret av ErvinQ
Skrevet

Husk å søk før du poster ny tråd (forumregel) 

http://bimmers.no/topic/690841-den-store-diagnose-tr%C3%A5den-oppdatert-180313/

Beklager dette :)

Høyreklikk på selve .exe filen til programmet -> Egenskaper -> Kompatibilitet -> Bytt til windows xp under kompatibilitetsmodus :smile:

Redigert: Men det fikk du vel i svar ovenfor :P Men dette skal fungere :smile:

har prøvd men får det bare ikke til :S fatter ikke hva jeg gjør feil :S

Skrevet

fått dette til nå men så kommer

"Connection error with ike"

Connection error with EWS.

Noen som har vært borti dette?

Skrevet

Vet ikke hvor du har kjøpt bmw scanner settet fra, men vet ihvertfall at settet mitt, den boksen det står bmw scanner på, hadde en loddefeil inni boksen, hadde samme feil melding som deg, men etter at jeg loddet om funket den helt normalt. Bestilte vel noe billig greier fra ebay om jeg ikke husker feil.

Sier ikke at dette nødvendigvis er problemet ditt, men vet flere har hatt samme problem.

Skrevet

Vet ikke hvor du har kjøpt bmw scanner settet fra, men vet ihvertfall at settet mitt, den boksen det står bmw scanner på, hadde en loddefeil inni boksen, hadde samme feil melding som deg, men etter at jeg loddet om funket den helt normalt. Bestilte vel noe billig greier fra ebay om jeg ikke husker feil.

Sier ikke at dette nødvendigvis er problemet ditt, men vet flere har hatt samme problem.

Er det dette du mener?

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1726627-BMW-Scanner-1-4-0-DIY-Read-error-messages-code-car-options

• 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...