Mosconi Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Trenger orginale (ikke sveiset til coilover) fjerbein til E30M3, bilen min er 1987mod. Haster litt pga vil ut og kjøre så betaler godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosconi Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Har noen som er sveist om i tilfelle du ombestemmer deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosconi Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 Har noen som er sveist om i tilfelle du ombestemmer deg Damn. Kan ikke bruke de KW krever noen som er 100% orginale for og få Tuv på settet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Suger litt det der,har mast litt på geir hos koed anngående å ta de i innbytte på coilovers men han var ikke mye sugen på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 er jo ikke han som bestemmer KW er gørr nøye med beina. jeg sendte inn bein som så strøkene ut, så over de nøye. Men de var det noe galt med.. (vanlige 51mm bein) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosconi Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 Er vanskelig og få tak i orginale Har hatt folk i usa, norge og tysklands som leter for meg xD, ingenting enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Hva legger du i ordet betaler godt da? Jeg har et par liggende, men planen er selv å sende til KW så ikke sikkert jeg vil selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosconi Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosconi Skrevet Mai 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosconi Skrevet Mai 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosconi Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosconi Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosconi Skrevet Juni 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå