NorwegianGoose Skrevet Juni 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2014 Var igår innom lokalt dekkverksted for å avbalansere fremdekkene på grunn av en del vibrasjoner over 80km/t. Det virker som om dette hjalp. Er meget fornøyd med dekkene og felgene men muligheter for at jeg går for noe annet etter hvert da det er en del merker etter forrige eier. Hvis noen har noe som kunne ha passet, si fra. Andre som følger med på VM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet Juli 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2014 Da er tiden kommet til at jeg allerede vurderer ny bil. Er sikkert mange av dere som har vært i min situasjon, så trenger litt tips. Er meget fornøyd med E60 men tenker at jeg egentlig ikke trenger en såpass stor bil. I tillegg muligens en bil som forbruker mindre. Bruktbilgarantien går også snart ut så da har jeg ikke lenger den sikkerheten jeg har hatt. Jeg kjøpte bilen såpass billig at jeg har muligheten til å gjøre litt penger på den. Det har jeg kanskje ikke muligheten til etterhvert. I tillegg er det utrolig gøy med bil og alltid morro med noe nytt Den aktuelle nybilen jeg vurderer er E90/E91. Et av kravene denne dagen er M-Sport styling. Har funnet noen fra forhandler hvor innbytte av E60 kanskje er mulig. Kom gjerne med innspill angående ny bil og bytte Noen som har benyttet NAF sin Garantiutløpstest? Vurderer en slik, men gidder ikke kaste 2600.- ut vinduet hvis det ikke lønner seg heller. Bilen skal nemlig inn snart for å rette opp i feil som garantien gjelder. Har vel 120mil igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Juli 3, 2014 Share Skrevet Juli 3, 2014 Synd å høre du vil bytte ut bil, men er vell naturens gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet Juli 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2014 Jeg ser i biografien at du har en 525 nå. Hvilken motor hadde du i E90'n? Hvis det blir 3-serie på meg så blir det nok sannsynligvis en mindre motor enn det jeg har nå. Dog, det er en lettere bil som du sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Juli 3, 2014 Share Skrevet Juli 3, 2014 Jeg ser i biografien at du har en 525 nå. Hvilken motor hadde du i E90'n? Hvis det blir 3-serie på meg så blir det nok sannsynligvis en mindre motor enn det jeg har nå. Dog, det er en lettere bil som du sier Hadde nok bare 1,6 liter bensiner :/ men grei nok som første bil tatt et fint hopp i motor då, fra 1,6 til 2,5 Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet Juli 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2014 Hadde nok bare 1,6 liter bensiner :/ men grei nok som første bil tatt et fint hopp i motor då, fra 1,6 til 2,5 Hvordan synes du 1.6 var, ble det alt for lite? Kommer fra prøvekjøring av en 2011 318dA med 25.000 km på telleren. Må si at jeg er overrasket over hvor bra den faktisk gikk. Mer sporstlig, direkte, stiv. Synes setene var muligens litt trange men dette var vel standard seter. Kommer ikke til å kjøpe en så ny bil, men da vet jeg hvertfall hvordan 3-serien er i forhold til 5-serien. Er iallefall en slik bil jeg er ute etter. Vi får se hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Juli 5, 2014 Share Skrevet Juli 5, 2014 Hadde nok bare 1,6 liter bensiner :/ men grei nok som første bil tatt et fint hopp i motor då, fra 1,6 til 2,5 Hvordan synes du 1.6 var, ble det alt for lite? Eg kjører mine bilen til og ifra jobb for det meste, så 1,6 holdt helt i begynnelsen, men ønsket fort større motor og behovet ble større. Prøv en del biler som har de specene du vil ha i rundt den prisklassen du tenker. Så ser du ka du vill ha. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet Juli 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2014 Skal gjøre det. Liker 3-serien bare bedre og bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet Juli 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2014 Espelae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet August 2, 2014 Share Skrevet August 2, 2014 Kommet noe lengre på bilkjøp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet August 2, 2014 Forfatter Share Skrevet August 2, 2014 Både ja og nei. Sitter og følger med hver dag og sånn prismessig tror jeg ikke E90/E91 ligger så langt unna E60. Jeg skal nå først opp til forhandleren jeg kjøpte bilen av for å utbedre noe småfeil som går på bruktbilgarantien. Greit og ha alt i orden før jeg evt selger Jeg tror 3-serien vil være en bil som passer meg og mine behov bedre selv om 5-serien er en fantastisk bil. Skal oppdatere med mer. Bimmer fan og Espelae reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 Går motsatt veier vi da ;p jeg holder på og skaffe meg E60 og Selge E92n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet August 5, 2014 Forfatter Share Skrevet August 5, 2014 Bytte? Hvorfor selger du E92'n, ønsker du mer plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Nydelig førstebil du har skaffet deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet August 16, 2014 Forfatter Share Skrevet August 16, 2014 Tusen takk for det Vi får satse på at den andre blir hakket bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå