demented-genius Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Hei alle sammen Har nettopp gått til innkjøp av en svart X5 M-sport -11 mod. Jeg skal ha noen andre felger til den tenkte jeg. Jeg har ikke hatt interesse for felger på 10 år ca. Hva mener dere at jeg bør gå for? Vil ha noen kule, men ikkje for "bling". Vil ha dei litt store 22" kanskje? Breier bake enn frame er det å anbefale? Har nå brukt en liten formue på bilen så vil ikke bruke for masse penger. Er det noe å hente på å kjøpe på nett fra utlandet? eventuellt noen som har butikk å anbefale? Takker for alle svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RON78 Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Hei alle sammen Har nettopp gått til innkjøp av en svart X5 M-sport -11 mod. Jeg skal ha noen andre felger til den tenkte jeg. Jeg har ikke hatt interesse for felger på 10 år ca. Hva mener dere at jeg bør gå for? Vil ha noen kule, men ikkje for "bling". Vil ha dei litt store 22" kanskje? Breier bake enn frame er det å anbefale? Har nå brukt en liten formue på bilen så vil ikke bruke for masse penger. Er det noe å hente på å kjøpe på nett fra utlandet? eventuellt noen som har butikk å anbefale? Takker for alle svar:) Grattis med nybilen. Kjøremaskin deluxe. Jeg har nettop kjøp nye 20". 315 bak og 275 foran. Greit nok, god kjøreopplevelse og veldig fornøyd. Ser derimot at 20" er litt puslete på m-sport. Vurderte 22" med 295 foran og bak. Jeg har prøvd disse og de oppleves stivere og med mere støy. Du får ha lykke til med valget, skal mye til for å få dårlig kjøreopplevelse uansett på disse bilene.. https://www.facebook.com/#!/beckmeister.no/photos/pb.112827208779260.-2207520000.1398762134./696822823713026/?type=3&theater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Har ein kompis som akkurat kjøpte seg X5 med Hartge 22" felger. Eg trur han e tenkt å selga dei, so om han ikkje har gjort det allerede kan eg høyre med han kor mykje han skal ha for dei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demented-genius Skrevet April 29, 2014 Forfatter Share Skrevet April 29, 2014 Ja kan ikke du gjør det Skogsfisk:) Jeg er ikke fremmed for brukt heller:) Men blir 22" for stort? Jeg tenker da på støy og stivhet. Noen flere som har erfaring? Det er jo en familiebil så det blir nå sittende to barn i baksete oxo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demented-genius Skrevet Mai 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2014 Ingen flere som har erfaring/meninger? e litt usikker om jeg skal gå for så stort som 22" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Han var usikker på om han skulle selga likevel. Men han mumla om 25-30 ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Har noken heilt nye breyton spririt felgar liggande. fekk dei rett før vintersesongen kom. Har kansje 10 mil på dekka. Så heilt nytt. 22" felger med 295 fremme og 335 bak. heilt nye conti sp5 dekk. Kosta nær 50 lappa, selges for 32000,- Send pm om int i bilder. Rå felger. selger grunna at eg solgte bilen uten dei hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Dette er tøft. http://bimmers.no/topic/782124-orginal-alpina-dynamic-21-10115-bolt-on-på-x5-men-passer-andre-også/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 22" går helt greit på X5. Men blir ofte til at det ser ut som det er trommelbremser bak 22"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå