miata Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 I går oppdaget jeg at jeg ikke fikk opp info fra NAVI på HUD. Fant ut også at bluetooth og stemmestyring ikke virker også.Får ikke koplet opp mobilen.. Stemmestyringen blir aktivert, men det virker som "dama" er døv.Fikk også opp en feilmelding i dag at SOS anrop funksjonen ikke virket.HUD viker som normalt, men får ikke opp NAVI info.Resatte CCC uten at det ble bedre. Er en 525 2005 modell Er det MULF enheten som kan være gåen ? Eller noen tips ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Det høres igrunn ut som om det er noe tull med fiberkablingen din (MOST). Disse kablene er grønne, sjekk at alle er plugget i og at ingen har knekk. Det er også en dings som skal være plugget i under hanskerommet, sjekk at denne er på plass (denne er en del av fibertilkoblingen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miata Skrevet April 30, 2014 Forfatter Share Skrevet April 30, 2014 Har du noen bilde av den dingsen under hanskerommet ? Eller litt mere beskrivelse ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Det er en liten sort kontakt som står der man kobler til diagnose som kommuniserer via MOST. Om bilen din nettopp har vært på service e.l. kan det hende denne ikke er satt skikkelig på plass. Skal se om jeg finner bilde senere, er på mobil nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå