1802tii Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Hva heter den typen sim-kort som passer i E39 2001 touring. Har prøvd såkalt Gemalto-sim. Det fungerer ikke Er det sim-kort leser i bagasjen på touring også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Er det denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 ja er sånn simkort du skal bruke, altså HELE plata..Men den plata skal settes inn bak i bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Bildet over er min egen E39 2000 Touring. Jeg bruker kortleseren i midtarmlenet som vist på bildet. Virker som det varierer litt hva som fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Er visst forskjell på tlf..på E46en står det "tlf med simkort i midtarmlene" som utstyrskode...da må jeg ha simkort oppi der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå