toratl Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Har noe her oppdatert fra DAB til DAB+ på orginal anlegg i bmw ? Blir litt lei av att kannaler forsvinner og går over til DAB+. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Vil anbefale deg å høre med BMW her, det er ikke umulig at det lar seg gjøre med en software-endring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toratl Skrevet Mai 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2014 Dab + retrofit koster ca en 1000 lapp men de påstår at jeg må skifte dvd juniten i dasjen til 7k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 1, 2014 Share Skrevet Mai 1, 2014 Jeg trodde alle nyere med BMW-er (altså biler med CIC, med unntak av e6x) med DAB kunne oppdateres til DAB+ uten å måtte bytte hardware, men jeg har ikke noe særlig erfaring med det selv, så skal ikke påstå så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå