Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Min e39 touring 2000 modell har nylig vært inne til firhjulskontroll pga ratt styring å alt var galt på den i vinter.. hadde heller ikke styring på vinter føre.. etter firhjulskontrollen ble bilen helt 100% å kjøre! Da stod det på orginale 16'' felger.. da jeg satt på sommer felgene 18'' ble bilen helt jævelig rett å slett kjøre rett frem med å rattet er blitt litt skakt til venstre ved rett frem kjøring.. den går og vagger å vrir seg på vegen + at den kan finne på å plutselig "jokke" seg ut i venstre kjørebane.. helt umulig å kjøre + tung ratt styring!

Jeg har sjekka det jeg kan få sett i forstilling å bakstilling men finer ingen feil... er det noen som har en Idee om hva som kan gjøre dette så spytt ut ? \:D/

Skrevet

Nei.. det er sailun dekk! Dette gnager meg så fælt så jeg har vært å sjekke ennå mer i bakstilling nå etter jeg posta dette.. nå har plutselig det ene venstre bak dekket slitt seg helt ned til korden, men kun venstre side ? å nå ser jeg at det hjulet går plutselig veldig mye inn mot høyre.. ? Bilen blir jo ikke brukt da jeg kjører vogntog så tia til personbil kjøring er knapp.. så den har rulla maks 30 mil siden firhjulskontroll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...