brevik Skrevet Mai 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2014 Kom over noen Style 95 replica hjul til en overkommelig pris, så da ble det til at jeg kjøpte et sett med felger til. Slik jeg har forstått det så er disse helt lik de orginale bare at disse er 18", og har et impress som passer bedre på E46'en enn de orginale som er 19". Kommer mest sannsynlig til å ta disse i bruk som vinterhjul. Vet forresten ikke hvordan det er med strekk på vinterdekk. Om det er noe verre enn å ha det på sommerdekk, noen som vet noe om det? Bilder av prøvemontering kommer etter hvert, men her er hvertfall noen bilder av felgene. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 nice catch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 ser godt ut hvilken bredde på style 95 hjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brevik Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2014 nice catch Takker! tror det kan bli et greit oppsett til vinteren tenkte å få prøvd de på idag, så spent på å se hvordan det blir seende ut. ser godt ut hvilken bredde på style 95 hjula? Takk for det, felgene er 18x8,5 med ET20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spuijnsarn Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Fin med BBS felga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brevik Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2014 Fin med BBS felga! Ja ble ikke så verst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brevik Skrevet Juni 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2014 Da kommer det en liten oppdatering. Fikk bilen på bukker igjen, og fikk tatt av tårnlageret og delt det. Tok det med på jobb og dreide av 2mm av godset på undersiden. Dette gjorde jeg pga at undersiden av tårnlageret tok i toppen på fjærbeinet. Som igjen gjorde at fjæra ble med rundt når jeg svingte, og jeg fikk en skikkelig fjærsmell når jeg dro på rattet. Glemte å ta før og etter bilder men her er ett bilde mens det står oppspent i dreiebenken. Mens jeg gjorde dette tok jeg også å fjernet hjelpeførene forran, og fikk senket bilen 25mm til. I samme slenge tok jeg også å prøvde på nyfelgene. Var vanskelig å få tatt skikkelige bilder i trang garasje, men får et inntrykk av hvordan det blir seende ut BMW E30 325 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brevik Skrevet Juli 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2014 Lite som skjer her for tiden, men slenger ut noen bilder som ble tatt av bilen på GS treffet som var nå i juni. hare4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå