Redsent Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Tenkte jeg skulle få koblet opp en PS2 på mitt originale TV-navi anlegg i E39 faceliften. Jeg kjøpte inn dette: http://www.ebay.com/itm/190901792540?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Prøvde å koble til, flere ganger ville ikke skjermen starte, og når den startet, så fikk jeg ikke noe bilde på AV eller noen av kanalene ( prøvde å forandre fra PAL til NTSC og de andre ). Har en MK3 enhet. Noen som har en idé hvorfor dette ikke kan fungere? Jeg sjekket pinne-konfigurasjonen og det var korrekt. Prøvde også med en PS1, men det var også no go. PS: Jeg vet jeg kan bytte tv-enheten til noe langt bedre, men vil se hvor langt jeg kommer på originalt. Takker for alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Kanskje et dumt spørsmål, men du har koblet den nye kabelen mellom kontakten på tv-modulen og ikke på navigasjonscomputeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redsent Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2014 Koblet på den første boksen man ser når man åpner trekket bak. Jeg antar dette er tv-modulen. Koblet på den hvite tilkoblingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Hva som er den første boksen aner ikke jeg, men det er riktig at det er en hvit kontakt, og jeg tror egentlig ikke at den passer andre steder heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redsent Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Stemmer, jeg søkte opp delenummeret og fikk opp en LEAR-videomodul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå