Djwik Skrevet Mai 4, 2014 Skrevet Mai 4, 2014 lurer på å bygge om bilen min fra automat til manuel for jeg sliter med nødmodus å gir som låser segogså lurer jeg da på om det går ann å bruke automat diffen på manuel kassa men vet at automat diff har større utveksling enn manuel diffvil det slite ut kassa å gå dårlig da noen som har vert borti detedit er diff huset på automat og manuel diff likt sånn at jeg slipper å bytte diffrensial
D.Toft Skrevet Mai 5, 2014 Skrevet Mai 5, 2014 skal vøre annen innfestning på flensen på diff til mellokaksling.
SweetBMW Skrevet Mai 5, 2014 Skrevet Mai 5, 2014 Jet brukte 318 automat diff på 325i. Funka fint det. Ble noe fryktelig turtall bare. Usikker på 5er men burde nok være samme. Du trenger jo ny nellonaksel da.
quandt1960 Skrevet Mai 5, 2014 Skrevet Mai 5, 2014 Flere BMW som har identisk diff med manuell og automat. Kunsten er å vite hvilken og det letteste er vel delenummersjekk
Djwik Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Skrevet Mai 5, 2014 Har m52b28 som kommer til å bli montert med 523 driv verk Girkassene skal være like så vidt jeg skjønte fra deletegning Også Aksel knuten/flensen har samme delenr på automat og manuel
Mysemannen Skrevet Mai 5, 2014 Skrevet Mai 5, 2014 På min 528 passet det rett over, utveksling var også lik på manuell og automat 528 (2.93)
Djwik Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Skrevet Mai 5, 2014 Vi gjør et forsøk så ser vi hvordan det arter seg quandt1960 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå