Gå til innhold

Antenne uoriginal spiller E39..?


icemanM5
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Kjøpte for en tid tilbake en BMW E39, og denne hadde montert en uoriginal dobbel-din spiller. Men den har ingen radiosignal, da det viser seg at det ikke er noen antennekabel som er koblet i bak på spilleren... Har sett litt på opplegget selv, men ser ikke ut som at jeg finner noen "vanlig" antennetilkobling bak i bilen som gjør at jeg får lagt opp en kabel frem til spiller....

 

Noen som vet om jeg må ha en overgang eller noe på denne for å få lagt opp noe fremover...?

 

Og evt hvor/på hva denne overgangen evt skal kobles?

 

Eneste jeg vet som er av utstyr på denne, altså baki, er en navi del, og noen andre bokser fremfor reservehjulet...

 

Legger ved et bilde av utstyrslista på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det ikke sånn på preface at det ikke er type "vanlig" antenneledning da, men bare en "ledning" som sitter sammen med resten av ledningene som sitter i den originale spillerkontakten...? :/

 

Har ihvertfall leita i hele jævla dashbordet, men finner ingen ordinær antenneledning jeg ihvertfall... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så med andre ord, den spissen skjønner jeg at passer i spilleren.. Men skal andre enden stå i kontakten til originalspilleren bak dashbordet da? Hvordan finner jeg ut hvem det er da...? Er jo bare en stor firkanta kontakt som jeg har funnet ihvertfall.... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ligge en løsledning bak spilleren med en svart kobling som har litt rosa på seg, men kan være lurt å sjekke om det er riktig adapter før du kjøper ;) er litt usikker på om det er samme som på facelift modell jeg har ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...