eastsider Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Mulig og slette dette uten diagnoseverktøy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 http://www.ebay.com/itm/B800-SRS-Airbag-Reseteador-Herramienta-pa-BMW-E39-Z3-Z4-/281314005820?pt=LH_DefaultDomain_186&hash=item417f9f133c Sier du fra hvor i landet du bor er det mulig noen kan hjelpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Får ikke slettet dette uten å rette feilen. Men ja, du trenger diagnoseutstyr eller en slik sak som nevnt ovenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warg Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Tipper det er Seat occupancy mat sensor eller Seat belt tentioner. Uansett trenger du ett diagnoserverktøy for å tilbaksestille feilen etter du har fikset feilen. Koster ikke all verden for diagnose, jeg har i910 funker som gull. Ikke er det noe å si på leveringstiden heller http://www.gadgetsshop.no/butikk/bilutstyr/bildiagnose Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eastsider Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 Bor i oslo og eu er til tirsdag så om noen kunne hjulpet hadde det vært knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eastsider Skrevet Mai 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2014 Har koblet til diagnose systrm og feien lå ved belte festet ikke sett på dette enda men han fyren mente at hvis bilen hadde "kræsjet" så kunne det være en ødelagt sensor eller noe men jeg tror setet et tatt ut når anlegg er lagt inn og det er jording feil eller noe. Tips råd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krbj Skrevet Mai 10, 2014 Share Skrevet Mai 10, 2014 Dersom kontaktene under setet har vært frakoblet mens bilen har blitt startet, vil dette gi lampe i dashen. Slett feilkode og dette skal funke. Sjekk også at den vaieren til beltestrammer er montert riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eastsider Skrevet Mai 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2014 Takl for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eastsider Skrevet Mai 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2014 Vet dette er dumt spm men det er vel mulig og gjøre så airbag dioden ikke lyser ved og ødelegge den? Skal selge bilen og kjøper kom med det som et tips for og komme igjennom eu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Lampen skal vel lise i noen sek når man setter på tenningen da. Om lampen fjernes gjør den ikke det lenger. Jeg ville ha klaget på manglende lys om jeg skulle ha kjøpt bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eastsider Skrevet Mai 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2014 Ser den men som sagt kjøper av bil som ba om det pga han vil ha den, er det vanlig og ta diagnose test på eu kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Nei, men når airbaglampa lyser gir det 2-er feil på EU-kontrollen. (rett meg om jeg tar feil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eastsider Skrevet Mai 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2014 Ja der er dilemmaet mitt den må igjennom for kjøper trenger bilen fort og jeg kan ikke la mer av fortjenesten går bort hehe ryki på en del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Det kan være en enkel sak å fikse, rett og slett bare å fjerne feilkoden eller så er det mer komplisert. Siden du ikke er interessert i å faktisk utbedre feilen, har du jo svart på spørsmålet ditt selv. Om løsningen du har foreslått er noe du og kjøper er enige om, så er det vel ingenting å diskutere. Sier som Sjøbuse, jeg hadde klaget på dette hadde det vært jeg som var kjøper. Uansett er det opp til de involverte i salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eastsider Skrevet Mai 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2014 Har en som mekanikker som ser på saken bare tenker siste utvei osv vil jo helst at det skal gjøres på rett måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå