Mats87 Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2014 Jeg har jo samme planene med min bil, så jeg har vurdert k&w v3 men det koster jo 17.000... Sent from my iPhone using Tapatalk Ikke sant..Det er jo ingen tvil at man får hva man betaler for. Men de BC racing coiloversene som jeg har sett på er jo ikke såå billige . Og det er i tillegg i US. Har sendt de en melding melding på face og spurt om de er tüv godkjente. Er de ikke det så er det jo ingenting å lure på. Det som er gromt med dette kittet er hvordan de er bygd, i tillegg så er det med camberplater foran. Product Description BC Racing RAM Series Inverted Coilovers BC Racings inverted RAM model includes all of the great BR features and then takes it a notch higher. By using an inverted coilover system we move the vital damper fluid away from the detrimental heat sources to avoid overheating the fluid and causing damper fatigue under extreme conditions. The inverted setup also handles high-g loads better and is much more durable under stress situations, such as a race track. Another advantage is reducing unsprung weight by moving the heavy parts to the chassis mounting points. This is a great coilover for those looking to attack a race track, hill climb or tarmac rally. - Inverted Mono-tube shock design - 30 levels of damping force adjustment, adjust compression/rebound - Pillowball mounts and adjustable camber plates included (where applicable) - Adjustable rear camber plates available - Separate full length height adjustable - One year warranty - Rebuildable Circuit Motorsports is one of BC Racing’s Largest Authorized U.S. Dealers, we have years of experience with BC Racing kits and we are available to help you with any questions or to give suggestions on a custom setup. If you desire a custom kit with different spring-rates we can accommodate you! Simply place your order and on the checkout screen in the Comments box list the rates you would like. We will contact you to make sure the kit is ordered correctly if needed. Please Email, Call, or Message us if you have any Questions on the BC Racing coilover kits, we as can help you with anything you need and we will make sure you get the best buying experience through us. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Kjøpte disse: http://www.ebay.com/itm/380880026728?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 MERK: Det er 2 stk pærer i hver eske. Nå har ikke jeg hatt dem i mer enn en dag. Men so far so good. De er fine i fargen og de lyser likt osv. Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Ikke sant..Det er jo ingen tvil at man får hva man betaler for. Men de BC racing coiloversene som jeg har sett på er jo ikke såå billige . Og det er i tillegg i US. Har sendt de en melding melding på face og spurt om de er tüv godkjente. Er de ikke det så er det jo ingenting å lure på. Det som er gromt med dette kittet er hvordan de er bygd, i tillegg så er det med camberplater foran. Product Description BC Racing RAM Series Inverted Coilovers BC Racings inverted RAM model includes all of the great BR features and then takes it a notch higher. By using an inverted coilover system we move the vital damper fluid away from the detrimental heat sources to avoid overheating the fluid and causing damper fatigue under extreme conditions. The inverted setup also handles high-g loads better and is much more durable under stress situations, such as a race track. Another advantage is reducing unsprung weight by moving the heavy parts to the chassis mounting points. This is a great coilover for those looking to attack a race track, hill climb or tarmac rally. - Inverted Mono-tube shock design - 30 levels of damping force adjustment, adjust compression/rebound - Pillowball mounts and adjustable camber plates included (where applicable) - Adjustable rear camber plates available - Separate full length height adjustable - One year warranty - Rebuildable Circuit Motorsports is one of BC Racing’s Largest Authorized U.S. Dealers, we have years of experience with BC Racing kits and we are available to help you with any questions or to give suggestions on a custom setup. If you desire a custom kit with different spring-rates we can accommodate you! Simply place your order and on the checkout screen in the Comments box list the rates you would like. We will contact you to make sure the kit is ordered correctly if needed. Please Email, Call, or Message us if you have any Questions on the BC Racing coilover kits, we as can help you with anything you need and we will make sure you get the best buying experience through us. Leste greia, men Bc coiloversane er ikke tuv, eller ganske sikker på at de ikke er det :/ Men angående kw3 kittet, greit det blir en Helge racer, men har man bruk for rebound kontroll? Den skal jo brukes på vanlig vei også. Er det ikke bedre å bruke de ekstra pengene på større stab stag? Er det ikke nok med høyde og hardhets justering? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats87 Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2014 Leste greia, men Bc coiloversane er ikke tuv, eller ganske sikker på at de ikke er det :/ Men angående kw3 kittet, greit det blir en Helge racer, men har man bruk for rebound kontroll? Den skal jo brukes på vanlig vei også. Er det ikke bedre å bruke de ekstra pengene på større stab stag? Er det ikke nok med høyde og hardhets justering? Sent from my iPhone using Tapatalk Okei. Da er jo de utelukket. Det som er vitkig etter hva jeg er skjønt, er hvor "raske" demperne er. Dvs. Hvor fort de kommer ned igjen etter å ha blitt slått opp på en måte om du skjønner. Slik at man raskere får veigrep igjen. Vet ikke hvordan man skal se etter dette på ett coiloverkit men, ellers så trenger jeg egentlig ikke noe annet enn justerbar hardhet og høyde. Camberplater kan man jo kjøpe utenom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Virkelig pen bil ang kw v3 så gjør det bare vondt med en gang, men man kommer over d bestilte akk det selv. Liker å vite hva jeg får Mats87 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Okei. Da er jo de utelukket. Det som er vitkig etter hva jeg er skjønt, er hvor "raske" demperne er. Dvs. Hvor fort de kommer ned igjen etter å ha blitt slått opp på en måte om du skjønner. Slik at man raskere får veigrep igjen. Vet ikke hvordan man skal se etter dette på ett coiloverkit men, ellers så trenger jeg egentlig ikke noe annet enn justerbar hardhet og høyde. Camberplater kan man jo kjøpe utenom. Ja det var jo det da Nei man får vel bare spørre og grave litt da, det koster jo for kvalitet, men dette er jo ikke en helracer heller da, så til sånn kombo av bruks bil og Helgeracer så det skal jo være en overlevende pris også da som også tåler juling Men har du sett noe på LSD diff enda? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats87 Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2014 Virkelig pen bil ang kw v3 så gjør det bare vondt med en gang, men man kommer over d bestilte akk det selv. Liker å vite hva jeg får Som ett sprøytestikk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Som ett sprøytestikk! skjønte ikke heilt den jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats87 Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2014 Ja det var jo det da Nei man får vel bare spørre og grave litt da, det koster jo for kvalitet, men dette er jo ikke en helracer heller da, så til sånn kombo av bruks bil og Helgeracer så det skal jo være en overlevende pris også da som også tåler juling Men har du sett noe på LSD diff enda? Sent from my iPhone using Tapatalk Ja får sjekke litt. Har funnet disse 2 etter endel research! http://www.ebay.com/itm/121329439925?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 http://www.wavetrac.net/application.htm Men litt usikker på hva jeg skal gå for.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats87 Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2014 skjønte ikke heilt den jeg? Haha:-) Får vel gjøre som jeg pleier, lukke øya og dra kortet;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Får sjekke den Ebay greia på pc'n etterpå får ikke opp på Tlf >.< men det er bare innsatsen? Det er liksom ikke hele diffen? Har sett litt selv på turnermotorsport sine, men ferdig diff som er bolt om koster fort 20k til Norge >.< Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Haha:-) Får vel gjøre som jeg pleier, lukke øya og dra kortet;-) Hehe ja kjenner til den. Ikke at jeg skal komme å si at det er "best" for det har jeg ingen peiling på. Jeg har bare prøvd raceland på e46 jeg hadde og har fk på e90'n jeg har nå og har vert svært misfornøyd med disse. Å man får som regel det man betaler for. Og har sett svært få som har vært misfornøyd med v3. Så da håper jeg at det funker Mats87 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats87 Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2014 Får sjekke den Ebay greia på pc'n etterpå får ikke opp på Tlf >.< men det er bare innsatsen? Det er liksom ikke hele diffen? Har sett litt selv på turnermotorsport sine, men ferdig diff som er bolt om koster fort 20k til Norge >.< Sent from my iPhone using Tapatalk Ebay diffen er en original e46 diff med ettermontert lamellsperre på 25% fra en eldre modell står det. 3.07 utveksling, alt er overhalt og skal være fint. Fra litauen Men selgeren har bra score. Wavetrack sin diff koster ikke med enn 13-14 hundre dollar. Dvs. 7-8 tusen kr. Pluss frakt osv. sikkert. Man må vel også få den profesjonelt montert, men det kan da ikke kost mange kronene. Den slår 20k ivertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Ebay diffen er en original e46 diff med ettermontert lamellsperre på 25% fra en eldre modell står det. 3.07 utveksling, alt er overhalt og skal være fint. Fra litauen Men selgeren har bra score. Wavetrack sin diff koster ikke med enn 13-14 hundre dollar. Dvs. 7-8 tusen kr. Pluss frakt osv. sikkert. Man må vel også få den profesjonelt montert, men det kan da ikke kost mange kronene. Den slår 20k ivertfall! Kanskje bare jeg som er litt skeptisk å kjøpe sånt fra Ebay når det ikke er et firma Hmm nei det ekke gærnt du får si ifra hva du går for Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats87 Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 Ny del ankom i dag, BMW Perfomance håndbrekk håndtak m/ alcantara muffe Da var jeg ferdig med alcantara for denne gang, synes det ble pent. Hever liksom standarden litt i interiøret og gjør det litt mer sportslig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå