Gå til innhold

E46 330CI "Helgeracer" **SOLGT**

Mats87
 Share

Anbefalte innlegg

Ny del ankom i dag, BMW Perfomance håndbrekk håndtak m/ alcantara muffe

Da var jeg ferdig med alcantara for denne gang, synes det ble pent. Hever liksom standarden litt i interiøret og gjør det litt mer sportslig.

Kjøpt fra ebay? Evt. link på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare spørre, hvordan er lyden på bilen med grenrøra og bakpotte? :) og hvordan er det med eu når du har fjerna cat? :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lyden kunne ikke vært mer perfekt! Musestille ved rolig kjøring, høres ut som en r-sykkel i tunneler og på høyt turtall! Blir mye mer "M3" lyd med grenrør. Sitter 2 lyddempere i tillegg til Eisenmann potten. Kan filme litt og ta noen bilder om jeg huske en dag;-) Det sitter catter på den, men tviler på at de er originale når eksosen er bygd såpass som den er. Skal ikke være noe problem så lenge den er innenfor avgasskravene, og det går jeg ut ifra at  den er siden den ble eu godkjent sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en stor service forrige torsdag, oljeskift, tennplugger, kuipèfilter, drivstoffilter og bremsevæske. Fant ut at det var SYKT lenge siden oljen var skiftet sist. Selv om den var innenfor på km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bilder og lyd! :D

Hvordan grenrør bruker du?

Skal bytte eksos selv, men usikker på hvordan eksos jeg vil ha :/

Har funnet komplett annlegg, 2 lyd dempere pluss bak potta. Men usikker :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bilder og lyd! :D

Hvordan grenrør bruker du?

Skal bytte eksos selv, men usikker på hvordan eksos jeg vil ha :/

Har funnet komplett annlegg, 2 lyd dempere pluss bak potta. Men usikker :/

Aner ikke! Det var forrige eier som bygde eksosen, vet at delene ble handlet på schmiedmann. Så du tråden jeg linket til? Viser noe av eksosen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg leste gjennom den :D men det er jo bare grenrør, straight pipes, race cat også rett ut i bakerste potta då forstår det bråka. Men får se hva det blir til :)

Har du orginalt luft filter eller bytta ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg leste gjennom den :D men det er jo bare grenrør, straight pipes, race cat også rett ut i bakerste potta då forstår det bråka. Men får se hva det blir til :)

Har du orginalt luft filter eller bytta ?

Jepp, men han endte opp med 2 lyddempere til. 

Det er ihvertfall originalt luftfilter boks, hva som er inni vet jeg ikke! Sikkert originalt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe okey! :P

Beholder nok orginal luft filter boks jeg også :) bare kaster i kn innsats filter ^^

Jeg skal ha kompressor etter hvert så jeg gidder ihvertfall ikke å tukle med min ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ser den. Hvordan kompressor tenker du på?

Jeg har sett på kompressor kit selv. Men koster jo 40k hvis man legger på litt til så jKan man jo nesten hente seg m3 i England >.< så jeg er veldig i tenke boksen >.<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ser den. Hvordan kompressor tenker du på?

Jeg har sett på kompressor kit selv. Men koster jo 40k hvis man legger på litt til så jKan man jo nesten hente seg m3 i England >.< så jeg er veldig i tenke boksen >.<

Blir ESS TS2+ for min del, med kammer osv. Etterhvert, 375hk i motor. Det får holde. Man ryker på 40-50k, men jeg for min del er langt unna en ombygd M3 i kostnader! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...