Halloja Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Skrevet Mai 20, 2014 Vil helst komme til en løsning med selger om at feilen blir fikset og at jeg beholder bilen.. Dessverre er ikke selger samarbeidsvillig i det hele tatt
Robin L Skrevet Mai 20, 2014 Skrevet Mai 20, 2014 meld deg inn i naf og få de til å hjelpe deg... min bmw holder seg stående på giret i opp/ nedbakker selv om det er rimelig bratt... at du skal ta det rolig fordi det er 170 hk er bare vas. trenger såvidt å gi gass for å ta av jeg iallefall. MEN jeg har har hørt at man skal være forsiktig med reversen på div bmw modeller (vet ikke hvilkene dette gjelder dog) da reversen er litt svak, så man bør ikke gi på. høres litt ut som om det er lite olje eller svak converter kanskje. du kan jo prøve oljeskifte... hvorvidt dette hjelper aner jeg ikke. bare å hør med de som holderpå med dette så får du nok en mening : )
Halloja Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Skrevet Mai 20, 2014 Jepp, får levere bilen inn til verksted og få en eller annen form for dokumentasjon på at her er ikke alt som det skal og utbedringer som må til, så får jeg ta det derfra
Halloja Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Skrevet Mai 23, 2014 Liten oppdatering, revers giret har jeg ikke merket så mye til det to siste dagene av en eller annen rar grunn, men om jeg drar den langt ut på giret (men ikke helt ut) så hender det at den ikke girer med mindre jeg drar den helt ut (når jeg har dratt giret helt ut så reagerer den også litt seint med giringen) , merker også at når jeg kjører med høyt gir så hopper den av og til opp og ned mellom 4 og 5 gir noen ganger før den endelig bestemmer seg for hvilket gir den skal ligge i Har ikke byttet olje og filter på kassen, velger å vente med dette til den har vert på verksted i neste uke, dumt å bruke penger på dette om det er noe annet som er problemet
Halloja Skrevet Mai 30, 2014 Forfatter Skrevet Mai 30, 2014 Har hatt bilen på verksted, grunnen til at den rykker når jeg rygger er slakk i drivverket. Skal få tatt ett oljeskift og flushe kassen så begynner den forhåpentligvis og faktisk gire opp på høyt turtall også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå