hcos Skrevet Mai 10, 2014 Skrevet Mai 10, 2014 Heisann Søkte litt rundt på nettet og her på bimmers etter en oversikt på hva feilkodene i bmw scanner 1.4 betyr.Så litt i den store diagnosetråden, men fant ikke noe som hjalp meg.. Så da lurer jeg på om noen har en oversikt som jeg kan få? Og hjelpe meg med å forklare hva dette betyr: ZKE -> 07/21 - Anti-theft alarm system: Siren, Radio interior protection, Tilt alarm sensor or Wire STDWA Short circuit to ground or Open circuit 41/21 - Anti-theft alarm system: Tilt alarm sensor 42/21 - Anti-theft alarm system: Interior protectionAlt fungerer fint i bilen, men denne kommer opp i scanneren? Har også sett denne iløpet av vinteren: ABS* -> 5E14/A0 - CAN Timeout DME/DDE 5DF4/20 - Vehicle power < 9 Volt. ABS fungerer.Men den Vehicle power < 9 volt, betyr vel bare at batteriet hadde lite spenning? Kan være lurt å bytte batteri?
Øyvind L. Skrevet Mai 18, 2014 Skrevet Mai 18, 2014 Tilt alarm sensor skal sette igang alarmen hvis noen prøver å jekke opp bilen når den er låst. Prøv det og se som alarmen løser ut.
hcos Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Skrevet Mai 22, 2014 Det skal jeg prøve på Men bilen har vært ulåst og med døren åpen, så er kanskje ikke rart man får denne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå