TRF Skrevet Mai 11, 2014 Share Skrevet Mai 11, 2014 Har per i dag en Sparco Circuit, og en Circuit 2 / + Sliter med at begge disse er veldig lave i ryggen, og tenker da primært på gjennomføringen til setebelte som gjør at belte trekker skuldrene ganske kraftig nedover når man strammer. Ikke noe særlig. I bredden så er Circuit 2/+ egentlig for romslig, og Circuit er noe trang, men går greit. Så er det noen som har noe å anbefale? Må være en "ordentlig" stol med FIA (kan være utgått). Bør ha ørelapper. Merk: Jeg vil ikke ha "denne stolen ser bra ut" tips, jeg må ha en stol som oppfyller de konkrete kravene som er nevnt. Jeg er ca 184 høy, ikke spesielt høy i overkroppen. Så dersom noen har noen erfaringer setter jeg pris på tips Ellers kan jeg vurdere å bytte stolene om noen har noe bra de skal kvitte seg med. Circuit 2/ + var ny i 2013 og er å anse som ny. (4 år igjen av FIA). Circuit stolen har utgått FIA men er i god stand. Farge sort og blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 11, 2014 Share Skrevet Mai 11, 2014 Jeg sitter veldig godt i mine Sparco Evo II stoler, og er også 184 høy. Den har ikke ørelapper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2014 Men spesifikt er jeg ute etter høyden på "beltegjennomføring", og helst stoler med ørelapper. Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mdkwheels Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Recaro pole potion a? Er 185 cm og nesten 100 kilo og siter som støpt. Mvh mdk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå