Mysemannen Skrevet Mai 11, 2014 Skrevet Mai 11, 2014 Klepp, Rogaland 2,8L motor, bil er registrert som 520, billigere forsikring, identisk motor fysisk Kjørt 201 000kmpen bil, mye utstyr.M5 skinnintetiør, elektriskM pakke utvendigOriginale E39 M5 hjul 18" lakkert i en mørk shadowchromeOriginale BBS RK hjul 16"navi pakke, stor skjermfacelift lykter fram og bak, xenon.lyspakke og 2 soners klimanytt batteri.nettopp fått nye væsker på motor, servo og automatkasse. Carbonsort metallic, svart tak Mye M deler invendig, MF M-ratt, innstegslister, speil ol. originale M glossy shadowline lister utvendig. bremser fra 2.8 bil, nye skiverM-audio original suber kan følge med. Sportsunderstell kan følge med, Røde FK senkefjører 60/40 (tror jeg) + OEM Sportsdempere med veldig lav km stand. autokassen går i nødmodus + abs feil, men kjører fint utover det. dørtrekk er fra engelskbil og monteringshullene viserskal kjøpe leilighet og har ikke tid å fikse bilen, må bort. bilder kommer asap Prisantydning 40K / BUD
M6 Power Skrevet Mai 15, 2014 Skrevet Mai 15, 2014 Hva har skjedd med automatkassen? Starter den i 1 gir og går i nødmodus til 3 gir? Hjalp det ikke med bytte av olje og filter på kasse? Startmotor, dårlig kontakt?
M6 Power Skrevet Mai 15, 2014 Skrevet Mai 15, 2014 Lar den seg godkjenne med 528 motor og finnes donorpapirer?
Mysemannen Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Skrevet Mai 15, 2014 Den går rett i nødmodus når en starter bilen, startmotoren henger, kanskje pga at bilen aldri blir brukt, den kommer når jeg dunker litt i den. Bilen skal snart inn på EU, kan fikses før salg. Donor papirer har jeg ikke, man må ha bilen på dyno for å avsløre at det ikke står en 2.0 motor i, motorene er fysisk identiske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå