Sirbim Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Hei, har lett og lett etter svar på dette på nettet over lengre tid og har funnet mye på emne, men ikke noe som er relevant til min bil. Har en Bmw 328i E46 1999 modell og det er også min første bmw. Jeg har også et komplett musikk anlegg jeg hadde/har planer om å sette i bilen I bilen er det en kassettspiller og en cd-veksler i bagasjerommet. Nå har jeg tatt ut kassettspilleren og det eneste som er koblet til denne er en liten blå kobling. Alt jeg fant på nettet var at det skulle vere en kobling på kassettspilleren som skulle vippes opp med et skrujern, men den er da altså ikke der. Så har da problemer med å koble opp den nye cd spilleren. vist noen har noen relevante kommentarer til dette så tas de imot med glede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 http://www.bilradiospes.no/m/shop/?katid=228 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirbim Skrevet Mai 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2014 Har kjøpt den rette iso adapteren på gs, men den passer ikke med den ledningen som går til kassettspilleren, det er heller ikke noen antenne ledning som til kassettspilleren og radioen fungerer en liten periode (noen minutter) etter alt av ledninger til kassettspilleren er koblet av, så da er det vell ingen høyttaler ledninger som går til kassettspilleren. lurer da på om noen vet hvor de ledningene er koblet til hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Har kjøpt den rette iso adapteren på gs, men den passer ikke med den ledningen som går til kassettspilleren, det er heller ikke noen antenne ledning som til kassettspilleren og radioen fungerer en liten periode (noen minutter) etter alt av ledninger til kassettspilleren er koblet av, så da er det vell ingen høyttaler ledninger som går til kassettspilleren. lurer da på om noen vet hvor de ledningene er koblet til hen? Har du bilde av kontaktene osv...? På min var det en sort kontakt med en lås man vippet opp. Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirbim Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 Ja da er faktisk problemet "løst". Etter som at jeg er ny inne på dette forumet og ikke klart å legge ut bilde så bestemte jeg meg for å finne en høyttaler ledning å følge den, jeg ente opp i bagasje rommet der jeg fant denne koblingen med lås som man vipper opp, slik som er bilde av lengre opp her. Denne koblingen var koblet til cd-veksleren/navigasjons boksen i bagasjerommet. Har installert bil anlegg i et par forskjellige biler nå, men har aldri vert borti noe lignende. Får vell bare prøve seg fram så blir det vell lyd i denne bilen å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå